luni, 31 decembrie 2012

La Multi Ani 2013!!

     Sper ca anul care vine sa fie pentru toti mai bun ca cel care a trecut, sa fim veseli, sanatosi si impliniti sufleteste! Pentru mine a fost frumos si anul 2012, am trait clipe minunate, am cunoscut o persoana speciala care a devenit repede o prietena foarte buna. E vorba de Catalina, cu siguranta! Prin luna aprilie am inceput sa fiu pasionata de unghiute si am admirat multe modele pe diferite bloguri. N-a durat mult pana m-am apucat si eu de "treaba". Apoi la sfarsitul lunii august a aparut acest blog care imi aduce bucurii in fiecare zi. Imi place sa va arat ce unghiute fac, iar mai apoi va citesc cu mult drag comentariile. Sunteti toate atat de dragute, A.L.E., Aby, Diana Tudor, Ela, Dee, Josephine, Cris, Roxy Ch, Roxana Andronie, Cristina D,
MissHappy, maryya, MissRux, sper ca nu am ratat pe cineva. Va multumesc tuturor ca celor care reveniti pe blog si astept sa-mi scrieti parerea voastra daca inca nu ati facut-o, in comentarii sau pe mail, pentru ca imi place sa va simt aproape, ca sa zic asa. Astept sugestii din partea voastra, iar daca vreti sa incerc un anumit model, doar lasati un comentariu si ma apuc de treaba :) Va pup pe toate si va doresc un an frumos, plin de impliniri!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu