duminică, 30 decembrie 2012

Unghiutele mele pentru revelion

     In cele din urma am decis sa trec in noul an cu unghiutele mov! Asaaa, am terminat unghiutele, am facut pozici, le-am editat putin si acum sa vi le arat si voua:



     Mi-am dat unghiutele cu 2 straturi de oja Golden Rose, desi acoperirea a fost perfecta chiar de la primul strat. Oja are o culoare foarte frumoasa, un fel de gri spre mov deschis si cu reflexii tot mov :)) da, clar! Nu ma pricep deloc sa fac descrieri, va arat mai bine pozele:



    Apoi am aplicat sclipiciul, iar la inelar am facut un model in graba: un pahar cu sampanie si langa acesta am scris 2013. Aa, da, la degetul mare am mai pus si o pietricica mov in forma de steluta.


     Acestea sunt ojele folostie, All Sun si Golden Rose nr. 145:


     Sper sa va placa unghiutele mele! Voi ce purtati de revelion?

1 comentarii:

Simplu, dar de efect! Ma bucur ca tu ai avut timp sa iti faci unghiile de revelion, eu mi-am pus in graba niste lac si sanatate! :))

Trimiteți un comentariu