miercuri, 26 martie 2014

Unghii roz cu pisicute


        Buna, dragelor!

   Azi ma gandeam sa va arat ce unghiute am purtat saptamana trecuta. Deoarece primavara incepea sa-si faca simtita prezenta, mi-am dorit sa port pe unghii o culoare vesela si...ce poate fi mai vesel decat rozul? Nu mi-am dorit sa le las simple, doar cu oja, de aceea am lipit niste pisicute foarte simpatice. Sunt tatuaje pe baza de apa si daca va plac, le gasiti la Born Pretty Store (aici - momentan sunt la reducere, 1.55$). La sfarsitul postarii va atasez un cod cu 10% reducere daca doriti sa comandati produse pentru nail art de pe site-ul lor, nu uitati ca transportul este gratuit.



   La inelar am aplicat o oja pe care am primit-o de curand de la Ana Maria, Flormar Black Dot BD03. Multumesc muuult :* e foarte draguta!



Voi ce purtati acum pe unghiute?
Va puuup!!



* Folositi codul VHL91 pentru a primi 10% reducere pe www.bornprettystoare.com, 
transportul este gratuit.


20 comentarii:

cat de frumoase sunt! si eu le am scris ca le vreau :)

Hihiii! So, so funny! :)
Imi plac mult; sunt asa cum ai intentionat: vesele!


Pupicei, Carla!
Ilda

Cat e de draguta manichiura :)

VAI!!! Postul asta depaseste limita legala de dragalasenie <3

Cat de simpatcica si dragalasa e manichiura ta ♥

sunt tare frumusele unghiutele tale <3
te pup

Hi hi hi, chiar sunt super simpatice <3
Te pup!

Multumesc frumos, Ilda :)
Te puuup! :*

Merci, merci, merci :* esti tare draguta, m-ai facut sa zambesc cu comentariul asta <3
Te pup :*

Ce dragute sunt pisicutele ♥

Trimiteți un comentariu