vineri, 14 martie 2014

Oferta Yves Rocher martie 2014

       


 Luna martie a venit ls Yves Rocher cu oferte irezistibile, zic eu. Vi le voi prezenta in randurile urmatoare, iar voi imi veti spune daca am sau nu dreptate :)
 
     Sa incepem cu gelurile de dus. Pe site-ul www.yves-rocher.ro exista o sectiune numita "Un plus de energie". Aici gasim produse cu preturi incepand de la 7,9 lei (geluri de dus, sampoane, parfumuri, etc.). Gelurile de dus din gama Jardins du Monde pot fi cumparate la pretul de 10,5 lei, iar cand sunt la oferta 7,9 lei. De exemplu, daca achizitionati unul din seturile de mai jos, pretul unui gel de dus este de aproximativ 7,5 lei.

   
     Pe site mai exista si oferta ofertelor, ca sa zic asa. Set de 3 geluri de dus (grepfruit, portocala si rodie) + gel de dus cafea = 22,5 lei. Cumparand acest set, pretul unui gel de dus ajunge la 5,6 lei. Super convenabil! Daca n-ati incercat gelurile de dus Yves Rocher, eu zic ca acum e momentul sa o faceti! Pe blogul meu gasiti review la gelul de dus crema cu cafea si gelul de dus grepfruit.


      Daca tot suntem la capitolul geluri de dus, la Yves Rocher mai exista gama Plasir Nature. Gelurile de dus sunt ambalate in sticle de 400 ml, iar pretul este de 25 lei. Mai exista si varianta la 100 ml, dar pretul mi se pare prea mare raportat la cantitate, 9 lei. Ei bine, oferta este urmatoarea. Alegeti 2 produse (gel de dus, sapun pentru maini, lapte de corp) din aceasta gama si veti plati pentru acestea 45 lei, mai primiti cadou si un mini gel de dus cu flori de cires.


       La capitolul noutati se afla o gama de produse pentru barbati...


     Un alt set de produse cu 40 lei + o sacosa ecologica. Produsele le alegeti voi din lista de aici, preturile lor fiind cuprinse intre 10.5 si 22 lei. Setul este compus din 3 produse, indiferent pe care le alegeti, platiti 40 lei.


         Alte oferte interesante:

   Set Lacramioare la 69 lei, contine gel de dus, lapte de corp si apa de toaleta. Setul are un pret ok, doar apa de toaleta este la 85 lei (daca nu o prindeti la oferta)...



    Set de produse pentru machiaj la 59 lei, contine ruj, fond de ten luminozitate si aspect naturale + mini mascara Sexy Pulp oferita.



       Siiiiii...ajungem la partea cea mai interesanta: cadourile.

    Pentru o comanda de 39 lei, putem alege sa primim gratuit:
  • set de 3 bagaje bordo;
  • o crema de ochi, la alegere din 3;
  • rimel Volum Vertiginos (3 nuante la alegere);
  • o surpriza secreta in valoare de 98 lei.

     Imi place cand una dintre surprize este un parfum. Daca luna trecuta surpriza era apa de parfum Comme une Evidence, luna aceasta putem alege dintre apa de toaleta Naturelle si apa de toaleta Liliac Violet, dar comanda noastra trebuie sa fie de minim 99 lei.


     Balsamul reparator pentru corp poate fi cumparat la 39 lei, tot cu aceeasi precizare: comanda de minim 99 lei.

     
      Tot in cadrul ofertei din aceasta luna, primim 35% reducere pentru un produs la alegere (cu exceptia promotiilor, a seturilor, a produselor cu bulina verde si a produselor in editie limitata).

      Cheltuielile de expeditie sunt oferite pentru o comanda de minim 99 lei.



Mai multe detalii gasiti pe www.yves-rocher.ro.

 Iar acum vine intrebarea mea: 
care vi se pare cea mai tentanta oferta de luna aceasta?




3 comentarii:

Mi-an pus ieri o comanda la ei, mi-am ales rimelul♥

Foarte tentanta ! Eu incerc sa fiu cuminte :)) Marti am primit comanda pentru ziua mea :D

toate produsele sunt minunate :)
pupici

Trimiteți un comentariu