miercuri, 5 februarie 2014

Oferta Yves Rocher februarie 2014




  Februarie, o noua luna, ceea ce inseamna si noi oferte pe site-ul Yves Rocher. In general, preturile produselor nu se schimba foarte mult de la o luna la alta, dar se schimba surprizele, acele cadouri oferite gratuit in functie de valoarea comenzii noastre. Spre exemplu, luna aceasta pentru o comanda de 39 lei putem alege dintre:


 - ruj in valoare de 54 lei, 2 nuante la alegere
- o surpriza in valoare de 129 lei
- setul cu 3 mini produse (gel de dus flori de cires, rimel Sexy Pulp, apa micelara purifianta Sebo Vegetal)
- crema de zi Nutritive Vegetal in valoare de 49 lei

     Acum urmeaza partea cea mai tentanta in cazul meu: apa de parfum Comme une Evidence este oferita la o comanda de 89 lei. Mi-o doresc de cateva luni, ma intreb daca voi reusi sa ma abtin sa nu dau comanda luna aceasta :))



     Daca valoarea comenzii depaseste 99 lei, puteti adauga in cos si acest pled calduros la pretul de 12,9 lei. De asemenea, cheltuielile de expeditie sunt oferite la acelasi prag (99 lei).


     Pe site mai beneficiati si de o reducere de 40% pentru un produs la alegere, exceptand promotiile, seturile si produsele cu bulina verde.



     De aici puteti alege 3 produse pentru ca sa platiti 25 lei si primiti si o sacosa, asa cum vedeti in imaginea de mai jos.

Mai multe detalii gasiti pe www.yves-rocher.ro.
Va tenteaza ceva din ofertele de luna aceasta?


     Atentie! Aceste oferte sunt valabile pana la data de 9 martie 2014.

3 comentarii:

Eu mi.am pus o comanda la ei, in valoare de 105 lei si o sa imi dea si parfumul, mai mult pt el am facut comanda, dar se merita, adica mi.am pus 8 produse plys acel parfum si am ales cutiuta in valoare de 120 de lei ca sa fiu si mai curioasa de ce o sa primesc ;))

Si eu am dat comanda vineri,pe 7,oferta dintr-un catalog
.Acum astept sa vad ce surpriza o sa am pentru comanda de 79 lei :)

ce surpriza ti-a venit?? aia de 129 lei? ce produs era? :)

Trimiteți un comentariu