duminică, 19 ianuarie 2014

Jurnalul lui Croco - episodul 16

     Nu e niciun secret faptul ca intre mine si Croco exista o mare iubire, dar ce poate fi mai frumos decat sa il auzi chiar pe el spunand "Te iubesc, Carla"? Perusul meu scump si drag invata destul de repede cuvinte noi. Intr-o seara facea scandal, iar bunica ii tot spunea "taci, Croco". Dupa putina vreme a primit drept raspuns de la el "taci". :))

     Acum 2 saptamani va spuneam ca avem o adevarata familie de perusi, 4 la numar. La inceput i-am lasat pe toti sa doarma intr-o colivie, sa se cunoasca... Colivia fiind cam mica, am hotarat ca trebuie sa stea 2 intr-o colivie si 2 in cealalta. Am incercat sa le punem pe Cookie si Dolly impreuna, dar fiind fete se bateau. Cand venea vremea pentru dormit si stingeam lumina, ele parca incercau sa darame colivia. In felul acesta, Cookie (cea galbena) a ramas fara coada - i-a rupt-o Dolly. Dupa aceea am incercat sa o punem pe Cookie impreuna cu Croco, dar tot n-a fost bine. In final, Croco a ramas cu Dolly, iar Cookie sta cu puiutul cel mic, Bobby (despre care am crezut ca e baiat, dar e posibil sa fie fata).

   

     Am pentru voi un mic filmulet cu Croco la locul de joaca. El povestea singurel si am zis sa-l fimez. Cand a vazut aparatul foto a inceput sa-i dea pupici. La fel imi face si mie, eu il tin pe deget, iar el se apropie cu ciocul rapid de mai multe ori de nasul meu si spune "pusi pusi". E prea dragalas <3 il iubesc enorm!


    Ati vazut filmuletul? Daca da, sa stiti ca si eu ma intreb cum de nu-l doare gatu la cat da din cap, dar se pare ca asa fac toti perusii.


      De saptamana aceasta i-am mutat pe Cookie si Bobby in alta camera, incercam sa ne apropiem de ei. Daca sunt toti 4 impreuna, zboara de nebuni in camera si nu vor veni niciodata la noi. De cand i-am mutat in alta camera au facut progrese mari, nu se mai sperie cand bagam mana in colivie, uneori reusesc sa ii conving sa se urce pe deget. Ii vom lasa asa cateva saptamani, iar cand se vor obisnui cu noi ii vom muta inapoi in camera, impreuna cu Croco si Dolly.

Va pupam toti 5!! :*


10 comentarii:

:)))))))) am ras cu lacrimi!!!

pusi-pusi :)))
ce se mai arunca pe tine!
da, asa fac toti perusii, dau din cap de zici ca-s rockeri :)).

Doamne ce scumpi sunt! <3
Pupici

Dumnezeule, cat de scumpi sunt!
De cand imi doresc un papagal!

Doamne cat poate fi de simpatic si vorbaret! :))))

toti sunt tare simpatici :)
Croco e primul perus pe care l-am auzit vorbind, e genial :*

ioi sa`i pap gurita lui ca e asha de dulce <3
il ubesc mult e o minunatie :*
sunt tare scumpei toti <3
pupici

Trimiteți un comentariu