luni, 9 decembrie 2013

Oferta Yves Rocher decembrie 2013



     Cu intarziere, postez si eu oferta Yves Rocher din luna decembrie care este valabila pana pe 6 ianuarie 2014. Si de aceasta data au oferte interesante, mi se par chiar mai bune decat cele din luna precedenta. Sa vedem despre ce e vorba :)


    In primul rand, avem 40% reducere pentru un produs la alegere. Aceasta reducere se va aplica la cel mai scump produs din cos, cu exceptia promotiilor, seturilor, produselor cu bulina verde si a celor in editie limitata.

    La o comanda de 39 lei, putem sa ne alegem o surpriza din urmatoarele:

1. Rimel negru Sexy Pulp
2.Trusa portfard
3. Crema de zi Nutritive Vegetal
4. Surpriza secreta in valoare de 105 RON
5. Fard de pleoape duo nuante intense, negru si gri smoky
6. Lapte reparator pentru corp
7.Set 2 cani festive


    
     La fel ca luna trecuta, la o comanda de 85 lei putem achizitiona apa de parfum So Elixir Purple la pretul de 15 lei.


    In cazul in care comanda noastra atinge valoarea de 99 lei, beneficiem de preturi speciale la alte 2 produse. Astfel, setul cu 2 cani festive poate foate fi cumparat la pretul de 12,90 lei, iar setul cu fular si caciula tricotate are si el acelasi pret - 12,90 lei.


     Acestea pot fi achizitionate si daca valoarea comenzii este sub 99 lei (canile - 25 lei, setul cu fular si caciula - 39 lei).

     Pe site exista si o rubrica in care gasim produse si seturi de produse cu pana la 50% reducere, detalii aici.


     Cumparand 2 geluri de dus Plaisirs Nature la 400 ml primiti o trusa, iar pentru acestea platiti 50 lei. Puteti vedea cele 6 geluri de dus din care puteti alege, aici.



     Nu uitati de produsele in editie limitata:





    Si...ideile de cadouri de Craciun:

 Gel de dus cu aroma de portocala si cacao, cu particule stralucitoare


    Balsam de buze cu aroma de cacao si portocala


     Apa de parfum Comme une Evidence + trusa de toaleta = 129 lei


     Ursulet de plus 15,90 lei



    Sau setul cu liliac la 59 lei.


Ce m-ar determina sa dau o comanda este... apa de parfum So Elixir la 15 lei :) 
Pe voi ce va atrage cel mai mult?



5 comentarii:

mai, ce-mi faci? acum ma furnica degetele! :)...si nu numai furnicat...trec la fapte!

Eu deja detin boneta (e o boneta, nu caciulita) si fularelul, iar de asemenea si parfumul, care are un miros superb si feminin! :) Spor la cumparat!

Sa stii ca nici eu nu m-am putut abtine si am dat comanda :))

Acum am si eu boneta si fularul si...parfumul, hi hi :)

Am comandat parfumul Comme une evidance intense si nu persista nici macar o ora ...ma declar extrem de dezamagita de aceasta ,, noua,, varianta ...

Trimiteți un comentariu