marți, 31 decembrie 2013

32. New Year's Eve Nails (Manichiura Revelion)

      Se pare ca am ajuns si la ultima manichiura din acest an. Mai erau 2 teme din colaborarea conceputa impreuna cu Ana Maria, Autumn and Winter Nail Art Challenge, dar am zis sa sar peste ele si sa va arat o manichiura de Revelion. Cred ca nici n-o sa le mai fac deoarece erau teme de Craciun...




     Aceasta e manichiura mea, o oja visinie (mult mai inchisa decat ce se vede in poza) si cateva strasuri argintii. Se pare ca iar am optat pentru french, de aceasta data in diagonala. Mi se pare foarte elegant acest tip de manichiura si as vrea sa continuu si anul viitor cu modele french :)

     A trecut un an, cu bune, cu rele...Urmeaza un an mai greu datorita BACului, dar incerc sa fiu optimista, sper sa trec cu bine. In anul care vine imi doresc sa va scriu iar peripetiile lui Croco (sper ca nu l-ati uitat) deoarece familia s-a marit, acum avem 4 pasaroi care ne inveselesc zilnic. As vrea sa va mai arat in continuare manichiuri, dar m-am decis sa optez pentru modele mai simple si pe cat posibil sa va arat si pasii necesari in realizarea lor. Nu stiu cat ma va ajuta timpul sa fac tot ce am propus, dar ma voi stradui sa ma tin de blog, dar totusi pe primul loc va fi invatatul.

    Va multumesc ca ati fost alaturi de mine in acest an si imi cer scuze daca v-am neglijat in ultima vreme. As vrea sa stiti ca insemnati mult pentru mine si ca ma faceti sa zambesc cu fiecare comentariu lasat pe blog. Apreciez enorm, sa stiti ca va iubesc! <3

    Va doresc sa aveti parte de un An Nou in care visele voastre sa devina realitate! Sa speram ca 2014 va fi un an mai bun decat cel care a trecut si ca vom avea parte de cat mai multe lucruri bune!
    La Multi Ani!! :*




   Va imbratisez si va pup cu mult drag,
   prietena voastra Carla.

 

28 comentarii:

Crala iti resc ca 2014 sa iti aduca numai lucruri bune :*:*:*:* Manichiura e faina, foarte potrivita pentru seara de revelion :-) ♥

Frumoase foc unghiutele tale! :)
La multi ani!
Pupici

La muuulti ani!! Sunt superbe unghiutele!

Superba manichiura!
La multi ani!

E superbă! Clar o voi încerca și eu! ♥

superbe unghiutele tale ..la multi ani !

La multi ani! Sa ti se indeplineasca toate dorintele puse in noul an! :*:*
Manichiura e tare frumoasa!

La Multi ANI!!! UNU AN NOU FERICIT!!! si minunat iti doresc succes la Bac si in viata, un model simplu si elegant ,pupici :>

La multi ani! Mult succes la BAC. Si eu ma aflu in aceeasi situatie ca si tine, dar sper ca vom trece cu bine peste toate :)

Yupyyyy , in sfarsit si-a revenit disqus-ul si iti pot lasa comentarii (din nou):3
Manichiura e foarte frumoasa si eleganta .
Bafta la BAC si eu il am anul asta si sper sa treaca totul bine .
te pup

Un an nou plin de bucurii si impliniri !
Manichiura e superba ! Te pup :*

La multi ani cu multe bucurii :*

La multi ani, Cris :* pup!

Multumesc mult, Aby :* Si eu iti doresc numai bine!
Ma bucur ca-ti plac unghiutele :*

La multi ani, Dee! :*
Ma bucur ca unghiutele sunt pe placul tau :)

La multi ani, draga mea >:D<
Merci mult, ma bucur ca-ti plac :*

Iti multumesc!
La multi ani! :*

Multumesc, abia astept sa o vad si la tine :*

Iti multumesc, Nicoleta!
La multi ani, pupici! :*

La multi ani, un An Nou asa cum ti-l doresti! :*
Ma bucur ca-ti place mani :)

La multi ani, Ana! Multe impliniri in Noul An :)

La multi ani, draga mea Ela! :*
Iti multumesc mult, iti doresc si tie un an asa cum ti-l doresti tu :)
Te puuup!

La multi ani!
Succes noua, sa avem rezultatele dorite! :)
Pupici!

Hi hi, ma bucur ca-ti place mani :*
Multumesc, Mada! Sper sa trecem cu bine peste BAC :)

Te pup si eu, un An Nou Fericit! :*

Draga mea Madalina, si eu iti doresc un ca Noul An sa iti aduca multa fericite si multe impliniri!!
Iti multumesc, te pup si eu! :*

Trimiteți un comentariu