joi, 26 septembrie 2013

La multi ani, Cata!!! (2)

    Acum fix un an, faceam o postare in care ii uram "La multi ani" unei prietene speciale! Da, da, e vorba de Catuta mea scumpa si draga! A trecut un an frumos, sper sa fi fost la fel si al tau si sa fie exact cum iti doresti si urmatorii ani :* In acest an te-am cunoscut si mai bine, stiu ca esti o persoana minunata, o persoana pe care o iubesc si careia intotdeauna pot sa-i spun ceea ce simt, indiferent ca sunt fericita sau suparata. Iti multumesc ca esti alaturi de mine, ador sa vorbesc cu tine, chiar esti o prietena speciala!! Am atat de multe sa-ti spun incat nici nu stiu cu ce sa incep, dar cred ca un "te iubesc" poate exprima mult!


     Anul trecut, eu si unghiutele mele iti uram La multi ani, dar anul acesta...ni s-a alaturat siii...Crocoooo!!!!


Te iubim mult, Catuta!! Uite si un micut filmulet:


     Catalina e cea mai scumpa, e ziua ei...dar tot ea imi face surprize :)) a castigat un concurs organizat de Sorina, dar i-a spus Sorinei sa imi trimita mie premiul. Nu va dati seama ce surpriza am avut luni, nici cand am vazut avizul de la posta nu mi-am dat seama despre ce e vorba :))))


Te iubesc mult, Catalina! Iti urez La multi ani din toata inima si fie ca tot ce iti doresti 
sa devina realitate!! Eu stiu ca meriti :* 
Pupici muuulti!!!

19 comentarii:

Ce emotionant, va admir pentru o prietenie atat de frumoasa!

Ii doresc si eu multi, multi ani Catalinei!

Transmite-i pupici Crocodilului tau :D

Ce frumos si se vede ca aveti o prietenie stransa si frumoasa :)
E frumos cand iti gasesti acea persoana cu care poti vorbi orice :) Ma bucur pentru tine ca ai gasit prietena ta :)
Foarte frumoasa postarea si manichiura pentru ea

Foarte frumos. Croco scump ca de obicei

Ce dragut!!!
Croco te-a eclipsat, imi pare rau. :)
Pupici

foarte frumoasa surprinza pentru Cata.
Pupici :*

Si eu i-am urat LMA lui Cata pe fb. Sper sa aiba parte de o zi superba! Ma bucur mult pentru prietenia voastra, va urez la amandoua cat mai multi ani in blogosfera si sa ne incantati cu manichiuri superbe D:

Ce dragut! Frumos gestul tau si foarte haioase pozele cu Croco care tine mesajul cu urarea in cioc :D Pupici.

:)))))) ingeniose idei mai ai tu :)).

Apropo de pupici lui Croco...mmm, nu spun, las pe duminica :))))

Da, Catalina e fix persoana cu care pot sa vorbesc oriiice :)
Manichiura e de anu trecut, anul acesta l-am lasat sa se ocupe Croco de urare :)))

Sper ca i-a placut si ei ;)))

Iii, ce scumpa esti :* te pup!

Hihihiii >:D< te pupaceeeessc!!!

Desiiigur, cum se putea sa lipseasca Croco? :))

Hihi, nu-i asa ca e smecher Croco? ;))

Se spune ca oamenii cu idei sunt...:)))

Ce simpatic e Croco.
La multi ani Catalinei , inca o data din partea mea si fie ca prietenia dintre voi sa dureze o eternitate.

Trimiteți un comentariu