vineri, 16 august 2013

E timpul pentru vot! C&C Summer Contest

    Perioada inscrierilor la C&C Summer Contest s-a incheiat. Azi vreau sa va arat ce manichiuri frumoase am primit la concursul organizat de mine si Catalina si sa le multumesc celor care s-au inscris, inseamna foarte mult pentru mine! De fiecare data cand am dechis mail-ul si am vazut o noua inscriere m-am bucurat foarte mult, imi pare totusi rau ca nu au fost mai multe inscrieri, dar...poate data viitoare :)

    Sa vedem manichiurile participante, iar apoi va invit la vot. In partea din dreapta a blogului, gasiti fiecare fata care a participat la concurs (atat pe blogul meu, cat si pe al Catalinei. Mai intai admirati fiecare manichiura, iar apoi votati-va preferata!

1. Madalina Miss Happy


2. Sorina


3. Bejan Madalina




4. Georgia




5. Spac Madalina




6. Anca



7. Delia



8. Aby



9. Roxy



10. Andreea Deea


11. Cornea Marina




12. Georgiana Marin




13. Madalina Cheles


14. Madalina Maddy


 15. Marina Olaru


16. Oana Gabriela



17. Mirela Petcu




18. Spinu Gabriela



Aveti la dispozitie 48 ore pentru a vota manichiura preferata (puteti vota pe ambele bloguri).
Va doresc mult succes!

7 comentarii:

3. Bejan Mihaela....manichiura arata super :x

Privit, admirat, selectat, votat!:)
De-abia astept sa vd

Ce de fete talentate!


Multa bafta fetelor!

Foarte dragute toate! cam greu de votat doar o manichiura :( am vrut si eu sa ma inscriu dar mi-am dat seama ca n-am nici o sansa :D
Bafta fetelor! :-*

wow superbe modele, m-am indragostit de cateva! Ce greu imi e sa votez :D

Trimiteți un comentariu