miercuri, 28 august 2013

Creme (The Polishes Challenge)

    Sper ca nu ati uitat ca miercuri avem The Polishes Challenge. Tema de azi se numeste creme, nu stiu cat de bine m-am incadrat, dar va las pe voi sa ma certati daca am incurcat treburile :D


    Am folosit o oja Flormar nr. 209 pe care nu v-am mai aratat-o pana acum, desi am aplicat-o de cateva ori pe unghii. De fiecare data o stergeam dupa cateva minute, nu-mi placea deloc, da deloc cum arata...


    Nici acum nu mi-a placut un mod exceptional cum arata, asa ca m-am apucat de mazgalit (mazgalit la propriu).


    Dupa ce am facut un "model" cu negru care n-are nicio logica, am inceput sa pictez si niste trandafiri...Stiu, nu arata deloc a trandafiri. Mereu va spun ca nu ma pricep la pictat flori, mai ales trandafiri, de aceea am vrut sa imi mai incerc inca o data norocul la pictat flori din astea...doar ca de data asta am facut-o in mare viteza si a iesit groaznic :)) apoi am adaugat bulinute, pe bune, mazgaleam, nimic altceva. Nu aveam de gand sa va arat unghiile mele facute in joaca, ci doar oja simpla...dar pana la urma am zis "ce are?". Va arat si voua sa vedeti ce dezastru sunt la pictatul trandafirilor :D


Nu uitati sa treceti si pe la colegele meleee:

23 comentarii:

Hehe, la multi ani! :* Oja este asa finuta, iar modelul arata foarte frumos. Mie imi plac trandafirasii.

Ai mai ca arata bine trandafirasi tai, sunt foarte dragalasi si nu te descuraja :*

E chiar draguta manichiura ta.

Hmm ma gandesc daca ai folosi peste o baza neagra, poate poate ar fi mai bine :) Felicitari pentru blog

Uuu, ce dragut ti-au iesit trandafirii!

Hai ca nu e chiar atat de rau. Sa sti ca se poate si mai rau. Mie personal imi place manichiura ta.

Ooooo, trandafirasiiiiii! Frumos!

Poate peste cativa ani voi reusi si eu sa pictez trandafiri :)))

Nu stiu daca ii pot numi trandafiri, dar ma bucur ca nu ti se par chiar atat de rai :)) :* te pup!

Daa? Multumesc, dar mai am de muncit pentru ca nu-s deloc cum trebuie :D

Da, clar, intotdeauna se poate si mai rau :)) multumesc! :*

Da? :)) Merci, mie mi s-a parut doar o mazgaleala :D

ti-au iesit foarte misto! :) poate nu ai tu talent la pictura florilor, dar trandafirii ti-au iesit de data asta superbi! ai facut o manichiura foarte frumoasa si pentru asta tin sa te felicit!
:) pup

Ma mai pricep cat de cat la unele flori, dar cand vine vorba de trandafiri...sunt un dezastru! :)))

ehh, mie imi place foarte mult cum ti-au iesit!:) pup, talentato!:))

Eu talentata? :))
Te pup si eu! :*

Trimiteți un comentariu