miercuri, 28 august 2013

1 an Sun after Storm = 1 an impreuna cu voi

    Buna, dragelor! Dupa cum probabil stiti, pe 27 august, blogul meu a implinit un anisor. Cand spun un anisor parca nu-mi vine sa cred, parca de curand incepeam sa scriu cu teama cate o postare. Imi gaseam tare greu cuvintele, acum s-a mai schimbat ceva. Imi place tare mult sa scriu pe blog si ma simt foarte bine alaturi de voi. Imi face placere sa va impartasesc ideile mele sau sa va arat ce modele de unghiute am mai facut, sau ce mi-am mai cumparat de curand, ce a mai facut micutul meu perus Croco, etc. De fiecare data citesc cu drag comentariile voastre si va simt aproape de mine, doar sunteti prietenele mele virtuale, nu? Eu asa va consider si de aceea va multumesc din tot sufletelul meu ca sunteti aici, ca ma cititi si ca va rupeti o bucata din timp si pentru a-mi lasa comentarii. A trecut un an alaturi de voi si sper sa mai treaca macar unul, pentru ca simt ca blogul face parte din mine, cred ca m-am schimbat mult in acest an. Mi-am facut si prietene noi prin intermediul blogului, ideea e ca blogul mi-a adus multe bucurii si mi-ar fi greu sa renunt la el, sper sa nu fiu nevoita niciodata sa fac asta. As vrea sa stiti ca scriu pentru voi si daca voua nu va place ceva, sunt foarte deschisa sa ascult parerile voastre si sa schimb daca fac ceva gresit. Va rog sa nu ezitati sa-mi spuneti daca gresesc ceva, doar oamenii din greseli invata.
    Nu-mi doresc sa fac o postare lunga in care sa va plictisesc (sper ca nu am facut-o deja, ha ha). Vreau doar sa stiti ca va iubesc si ca va multumesc din toata inima ca sunteti aici!! Pupici multi din partea mea! :*

P.S.: Am afisat castigatoarea la concursul aniversar cu rasfat apicosmetic!

35 comentarii:

La multi ani! Sa speram ca te va mai tine blogusorul mult timp! :D

Ce frumos ai crescut in acest anisor! La muulti ani! Si multumim pentru cuvintele frumoase. :*

Multumesc mult, draga mea >:D< tu esti una dintre persoanele care au fost aici de la inceput si m-ai bucurat mult :* te pup!!

Eu va multumesc >:D< n-as fi aici daca n-ati fi voi :*

La multi ani blogului. Asteptam in continuare postari la fel de interesante ;)

Multumesc mult :* ma voi stradui sa fie pe placul vostru!

La multi aniiiiii si la cat mai multe postari !!!
Pupici:*

La multi ani !!!SI sa ne bucuri cu postari cel putin la fel de frumoase ca cele de pana acum.:*

La cat mai multi, multi ani draga Carla :* Sa ai cat mai multa inspiratie si sa ne incanti ca intotdeauna cu manichiurile tale frumoase :D

La muuulti ani si multe postari!

La multi ani si cat mai multe postari

La Multi Anisori blogului!!! Eu ma bucur tare mult ca am avut ocazia sa te cunosc prin intermediul lui si iti doresc mult spor si inspiratie!
Pupici!

La multi ani blogosferici scumpa noastra Carla!
Pupici

La multi ani ! si la cat mai multe postari !

la multi ani si multi multi ani de acum incolo alaturi de noi ! Pupici :*

Felicitari scumpo si noua ne face placere sa te citim si sper sa o tii si sa faci cat mai multi ani si postari :)

la cat mai multi ani. am impresia ca dupa primul, deja blogul devine o a doua natura! :)
apropo, mister croco ce face? :)

La multi ani blogului tau si la at mai multe si atractive postari! Te pup

Multumesc mult, scumpa mea >:D< te imbratisez cu drag!

Multumesc mult, mult!! :*

Multumesc frumos, Mada :* pupicei!

Ohhh, multumesc din suflet :*:*

Multumesc mult :* si eu ma bucur ca te cunosc!! >:D<

Multumesc mult, draga mea Dee! :*:*

Heheeeeii, multumesc din suflet :* te pup!

Multumesc mult, draga mea >:D< esti o draguta ca de obicei!

Da, blogul devine o particica din noi! :)
Croco e biiiine, multumesc de intrebare :*

Multumesc mult, scumpa mea Cataaa :X :*

Trimiteți un comentariu