miercuri, 31 iulie 2013

Sampon si masca de par Anian Smooth and silky review

     Pe la inceputul lunii v-am spus ca incep sa testez saponul si masca de par Anian din gama Smoth and silky primite de la Triodeluxe. Aceasta gama este destinata ingrijirii parului aspru si rebel.


     Sa incepem cu descrierea samponului Smooth and silky de pe site:
  "Sampon Smooth and Silky - Ultra stralucitor - pentru par aspru si rebel, contine Pro Vitamina B5.
Pastreaza parul drept. Catifeleaza si netezeste firul de par, dand volum parului."

     M-am temut putin cand am inceput sa folosesc samponul pentru ca de fiecare data cand imi iau unul nou mi se face matreata. Pentru ca oricum imi doream sa-mi schimb samponul, mi-am asumat acest risc, daaar...am avut parte de o surpriza placuta, nu mi-a aparut matreata.
     Cand am mirosit prima data samponul nu mi-a placut mirosul. Mi s-a parut prea puternic si parca nu era genul de miros care sa ma atraga. La fel si cu masca, si ea are exact acelasi miros, poate chiar putin mai puternic. Dupa prima folosise a celor doua, mi-am schimbat parerea legata de miros. Pe par se simte altfel, placut si persista mai mult decat alte sampoane pe care le-am folosit.
    Cantitate: 400 ml.
    Pret: 16 lei (il gasiti aici).
    La fiecare spalare obisnuiesc sa-mi samponez parul de doua ori. Acest sampon face o cantitate de spuma suficienta, dar ce nu-mi place la el e ca imi incalceste putin parul (fata de samponul pe care il foloseam inainte, e drept ca acela facea mai multa spuma). De aceea trecem la masca...

     Sa vedem descrierea de pe site a mastii Smooth and silky:
  "Masca Smooth and Silky - Ultra Stralucitoare - pentru par aspru si rebel, contine Pro Vitamina B5.
Pastreaza parul drept. Catifeleaza si netezeste firul de par. Da volum parului."

  
     Dupa folosirea samponului, aplic aceasta masca pe tot parul. Consistenta ei este semi-lichida. O las in jur de 5-10 minute sa actioneze, apoi clatesc. Daca va spuneam ca samponul imi incalceste putin parul, rezolv aceasta problema utilizand masca. Parul meu devine catifelat si moale.
     Cantitate: 250 ml.
     Pret: 25 lei (o gasiti aici).

     In urma folosirii acestor doua produse de la Triodeluxe am observat ca parul meu nu se mai electrizeaza atat de tare ca inainte. Tendinta de electrizare chiar s-a redus considerabil si parul parca se aseaza mai frumos. Nu ma asteptam sa vad aceste efecte, de aceea ma declar foarte multumita de samponul si masca Smooth and silky.

Voi ati incercat aceste produse? 
Ce parere v-ati facut despre ele?

18 comentarii:

Eu nu am incercat gama aceasta, doar cea rosie, dar ma gandeam la un moment dat sa incerc masca pentru a face comparatie intre cele doua. Cred ca mi s-ar potrivi si mie!


Sa le folosesti cu placere in continuare! :) Pup!


VintageLook

deseori se intampla ca in recipient anumite produse sa miroasa complet diferit decat amestecate cu apa :).

Nu le-am incercat, insa de la Anian folosesc keratina lichida, masca cu keratina si balsam bifazic. Toate imi plac enorm. :D
Pupici

Hmmm...la mine cred ca e prima data cand incerc un produs Anian si ma bucur ca mi se potrivesc :)
Te pup!

Nu miroase neaparat diferit...intensitatea mirosului e mai mica pe par si asta il face foarte placut :)

Am citit pareri bune despre masca cu keratina, mi-ar placea sa o incerc :)

Am luat si eu recent, de la un blog sale, un balsam de par bifazic spray de la Anian. Pana acum nu l-am folosit, urmeaza, sunt foarte curioasa de efectul lui asupra coamei mele :D

M-ai facut curioasa , cum parul meu sta ca o matura , cred ca o sa incerc masaca dupac e o termin pe cea de la syoss, dar la sampon mie cam frica ,am probleme cu matreata si de abia am reusit sa scap de ea .

Sa-mi spui si mie cum e :*

Si mie mi se face matreata cand schimb samponul, nu stiu de ce am avut noroc de data asta sa nu mi se faca, dar ma bucur :)
Hmmm...cum sta ca o matura? :))

Am primit de la Simona (Vintagelook) exact aceste doua produse! Eu chiar m-am inteles bine cu ambele si le-as mai folosi!


Pup, Carla!
Ilda

Momentan am alte 2 produse incepute, adica 3 daca ma gandesc mai bine, dar ii vine si lui randul :D

Sa stii ca nu le-am incercat, dar observ din ce in ce mai multe produse ale lor :) acuma sa le nimereste pe cele bune pentru tine si dupa cum vad acestea ti-au imblanzit parul :)

Eu fac matreata cam de la orice sampon , nu numai cand il schimb .
A foat caracterizarea unui coleg de calsa " parul lui Spac sta ca o matura " si asa mi-a ramas. Parul meu are volum cat pentru 3 capete , sta in toate directiile posibile , se incalceste de la cea mai mica bataie de vant, se electrizeaza foarte repede , bretonul de obicei sta in sus

Si parul meu se intelege cu ele, chiar imi plac :)
Te pup!

Eu deja eram obisnuita cu parul electrizat si nu ma gandeam ca un sampon sau o masca ar putea sa schimbe asta, ma bucur ca m-am inselat :)

Ok, ok, nu-i nicio graba ;))

He he he, m-ai distrat :))

Si matreata nu iti trece nici dupa ce il folosesti o perioada mai lunga? :D

Trimiteți un comentariu