duminică, 7 iulie 2013

Jurnalul lui Croco - episodul 1

     Saptamana trecuta v-am spus ca a aparut un nou membru in familia mea, un perus tare simpatic pe nume Croco. Cand am scris prima postare despre el eram singura ca vor urma si altele deoarece asa nu voi uita niciodata ce minunatii face si in felul acesta poate va voi distra si pe voi :)
     Avem o saptamana si o zi de cand ne bucuram de compania lui. Duminica trecuta v-am spus ca l-am lasat prin camera, dar saracutul Croco era cam nedumerit. N-a facut prea multe miscari prin camera. L-am mai scos din colivie si in ziua urmatoare, doar ca a inceput sa-si faca de cap. Nu mai venea pe deget si ne-am chinuit mult sa-l bagam inapoi in colivie. A ajuns si pe balcon (desigur, geamul de la balcon era inchis) unde avem un smochin si i-a placut sa stea acolo.


  
      Cand ajunge inapoi in colivie, incepe sa fie agitat. Nu mai sta locului, tot face pasi dintr-o parte intr-alta a coliviei. Vrea afara, ce sa mai. Pe jos in colivie i-am pus o hartie pe care i-o schimb o data sau la doua zile si cand umbla pe ea se aude asa amuzant lipa-lipa ;))
     Din cauza ca nu se lasa usor bagat in colivie dupa ce s-a bucurat de zborul prin camera, am hotarat ca nu-l mai lasam o perioada afara. Era tare vesel cand iesea din colivie, se apuca sa ne cante tare frumos, dar trebuie sa-l invatam sa stea pe deget. Dupa 2-3 zile de cand n-a mai iesit afara din colivie, parca a inceput sa se cuminteasca. Nu mai umbla toata ziua dintr-o parte intr-alta a coliviei si astfel pot sa bag mana la el si sa il invat sa urce pe deget si sa nu-i fie frica sa stea pe el.
     Croco e jucaus si parca vrea sa ne impresioneze cu smecheriile pe care le face. Se catara pe colivie exact ca Spider-Man, umbla si pe tavanul coliviei si incearca sa faca rostogoliri in aer. Sta pe bara si se da cu capu in jos, iar la inceput nu reusea sa faca o rotire completa, sa ajunga iar sus si se ducea jos in cap.
     I-am schimbat bara de plastic din colivie cu una de lemn, ba chiar i-am facut si un leagan care se pare ca ii place foarte mult, de obicei pe el doarme. Ma joc din cand in cand cu el si ii fac huța huța cu degetul, l-am si filmat intr-o seara:


     Ce sa va mai spun despre Croco? Mananca bine si merg in fiecare zi la baie cu recipientul cu seminte. El cand mananca lasa in recipient cojitele de la seminte care trebuiesc suflate din cand in cand, de aceea merg o data sau de doua ori pe zi cu cutiuta la baie si i le suflu in cada, in acest fel pot vedea si cat de mult mananca. Si zau ca mananca bine, se aduna multe cojite in cada. Deci n-are probleme cu mancatul, din pacate nu pot sa zic acelasi lucru si despre apa. L-am bagat de cateva ori cu ciocu in apa, dar nu l-am vazut sa se duca singur si sa bea...
      Ieri am inceput sa ascultam muzica impreuna si spre surprinderea mea a inceput si el sa cante la o melodie. Dupa care am mai cautat sa altele care sa-i placa si sa ciripeasca, dar va voi arata micutul cantaret in episodul urmator.


Va pupam si eu si Croco!

28 comentarii:

E taaare dulce :x . Ce amuzant ii face capul cand se da pe leagan :)) . Oricum,sa-ti traiasca muuult si bine :* .

Foarte amuzant video-ul! Se uita asa curios spre camera :)) Uta-utaaa! Am avut si eu o fetita perus, pe care o chema Cocuta si era exact la fel ca al tau, albastru. Doar ca era foarte batrana :( Cat am plans atunci... Abia astept episodul nr. 2 cu Croco cantaciosul :)) :*

Croco the spider-parakeet :D
Ce dulce e si cum se uita la camera:*

cat de cute este. Oare el poate sa vorbeasca sau sa repete cuvinte/ Iti dai seama daca l-ai invatat cateva ce haios ar fi!

ma bucur ca-i merge bine. daca o sa-i fie sete se va duce el sa bea, cel putin asa cred.


e o papusica mica! sa ai grija de el :).

Iai,este asa de dulce,ce sa mai zic?:) Si comportamentul lui seamana cu comportamentul papagalilor mei:) Cand le-am avut:P

Sa fie sanatos si sa te bucuri de el multi ani! Perusii nu beau multa apa..si cand beau, o fac mai mult noaptea. Sa nu uiti sa ii invelesti casuta in fiecare noapte, deoarece perusii se sperie usor si se zbat in cusca. Daca doresti mai multe sfaturi, sa imi spui. :*

Ce simpatic e! <3
Pupici

Ce scump este.Am si eu unul langa mine identic cu al tau la penaj. Al meu a invatat deja sa stea pe deget.Acum incerc sa il invat sa se urce direct pe umar. Este iubit mai rau decat un copil. Sa nu mai spun ca e si obraznic si ne cearta si sare sa ne ciupeasca daca nu il lasam sa faca ce vrea el. La 5:30 se trezeste, mananca apoi se da jos in cusca si face ture sa ii dam drumul. Dupa ce ii dam drumul zboara pe deasupra patului si vine in pat (ca doar daca s-a trezit el trebuie sa ne trezim si noi).Dupa ce reuseste sa ne trezeasca el doarme :)) Si eu vreau sa ii cumpar leagan dar am colivie tip casuta si este destul de mica... Sa ai grija de Croco ;) ca e tare simpatic

Al meu era mereu liber, intra in colivie cand avea el chef. Il tineam inchis doar cand aeriseam in camera respectiva. Sa-i cumperi cadita, sunt modele care se ataseaza la usita coliviei. Sunt atat de haiosi cand se balacesc in apa. Lui Bughi Bughi al meu ii placea si la chiuveta, statea pe mana mea si se gudura sub apa. Am vazut si filmuletul cu Croco, tare dulcic mai este!

E simpatic rau , abia astept urmatorul episod ;)

Daaaa, mi-e asa de drag :X sa traiasca si sa ma inveseleasca multi ani de-acum :)

Vine imediat cantaciosu :))

Hehe, se uita si el la camera si zice in gand "uite ce vedeta sunt eu" ;))

Da, perusii pot sa invete cuvinte, dar e nevoie de multa rabdareee :)

Acum vreo 10 minute a baut apa, l-am vazut, nu mi-a venit sa creeed :X

Hehe, dulcicul meu Croco iti transmite un cip cip :*

Multumesc, sper sa ma bucur de compania lui multi, multi ani :)
Chiar azi s-a intamplat minunea si a baut apa, sa vezi ce vesela eram :))
Doarme linistit baiatu, nu se sperie :)
Sfaturile sunt intotdeauna binevenite, le astept cu drag si iti multumesc :*

Merci, te pupa Croco :*

Vaaai, ce nebunel e al tau, dar simpatic in acelasi timp :) de cat timp il ai?
Azi a fost pentru prima data cand mi-a dat trezirea pe la 6 fara ceva dimineata, asta pentru ca auzise afara ciripind niste vrabiute :)))
Mi-ar placea sa vad poze cu micutu tau, te pup :*

Daaa, vreau sa-i iau si cadita :) sper sa se inteleaga bine cu apa

Vine, vine, in curand :)

Ce frumooos <3 Asa draguti mi se par papagalii, mi-as lua si eu unul, singurul lucru care ma face sa fiu reticenta e ca incep sa faca galagie dimineata devreme :))

Deocamdata m-a trezit doar o singura data la dimineata, pe la 6 fara un sfert. Am facut intuneric in camera si am dormit amandoi :)

Trimiteți un comentariu