sâmbătă, 27 iulie 2013

28. Gradient - Colaborare 31 teme de manichiuri (Gradient nails with animal print)

    Doamne, ce titlu lung am pus! :)) Colaborarea celor 31 teme de manichiuri se apropie incet, incet de final, iata ca am ajuns la tema cu nr. 28: gradient. Am optat pentru un gradient din 3 culori si...ca sa nu ramana asa simple, am ales si un model. Ceva super simplu, animal print. E a doua mea incercare de animal print, pe prima ati vazut-o aici.


     Pentru crearea gradientului am ales 3 oje (albastru: Pacific 29, turcoaz: Rapsodi 339, galben: Leydi 811). Mai avem nevoie de un buretel pe care sa asezam cele 3 culori. Dupa aceea asezam buretelul pe unghie si gata gradientul nostru :)


    Ne murdarim putin pe langa unghiute, dar dupa ce curatam arata cam asa:


    Daca manichiura ni se pare prea simpla, continuam cu animal print-ul. Aici puteti vedea si un mic tutorial.




Haideti sa facem o vizita si celorlaltor participante la colaborare:

Roxy(Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro/ 

Sper sa va placa unghiutele mele, va pup!

34 comentarii:

Vaiii ! Sunt foarte draguteee <3 imi place mult modelul ales,pupicei ! :*

foarte frumoase <3 colorate si chic :D

Arata minunat animal print-ul. Si culorile alese sa vad foarte frumos. :*:*

Imi place la nebunie ca e asa colorat ;) si cu printul deasupra, e foarte frumoasa manichiura

Iiii, multumesc tare mult, Didi :*

Hi hi hi, ma bucur ca-ti plac, Romina :*

Sunt tare dragalase,imi plac mult culorile!! :*

Multumesc mult, scumpa mea >:D<

ma bucur tare mult ca-ti plac unghiutele mele :*:*

Multumesc mult, sarbatorito :*

Ma bucur tare mult ca sunt pe placul tau, te pup, Oana :*

wow se vede asa bine cu modelul de leopard, iti atrage imediat privirea! You nailed it girl!!!

Foarte frumoase unghiutele tale. :D
Imi plac tare mult.
Pupici

Arata foarte frumos, sunt in ton cu vara! :D

Ma bucur tare mult >:D< multumesc, scumpa mea!!

Ma bucur, Dee :* iti multumesc!

Heeeei!! Mi-a fost dor de tine :) pe unde ai umblat?
Ma bucur ca-ti plac unghiutele :*

Sincer, ti-am vizitat zilnic blogul si am urmarit fiecare model, dar nu mai lasam si comentarii. Stii tu, nu tot timpul lasi comentarii la fiecare blog pe care il vizitezi. ;))

Unghiutele? Imi plac, imi plac! :D Acum incerc si eu prima mea schema de animal print.

Mmmm, sa stii ca ti-am simtit lipsa :) ma bucur totusi ca ai trecut pe la mine de fiecare data :*
Mult succes cu animal print-ul, eu cu siguranta voi mai incerca o manichiura de genu ca mi se pare tare rapid de "mazgalit" ;))
Te pup!!

Wow ce dragute sunt :* si m-ai inspirat si pe mine ;)

Buna idea cu animal print. Se vede super pe unghiile tale lungi.

Multumesc din suflet >:D< ma bucur enorm de mult!

Superba manichiura! Si faptul camodelul e facut pe gradient ii da o nota aparte

Ma bucur ca-ti place >:D<

Trimiteți un comentariu