miercuri, 5 iunie 2013

Golden Rose Jolly Jewels 109 (The Polishes Challenge: Three Colors)

     Va reamintesc ca miercurea avem o noua colaborare intre bloggerite The Polishes Challenge, iar pentru tema de azi trebuie sa realizam o manichiura in 3 culori. Ei bine, in loc sa aleg 3 oje, am optat pentru una singura dar care sa aiba 3 culori: roz cu sclipici alb si rosu. Despre cine e vorba? Desigur, Golden Rose Jolly Jewels nr. 109 pe care am primit-o de la Madalina Miss Happy si ii multumesc inca o data pentru ca mi-a fost tare de folos oja asta, nu numai ca mi-a inveselit unghiutele.


     Am avut unghiutele asa acum 2 saptamani. Am aplicat oja in doua straturi, desi arata dragut si cu un singur strat. Am stat cu ea pe unghiute mai mult de o saptamana, mi-a placut tare mult. O iubesc si asta se datoreaza si faptului ca am reusit cu ea sa imi salvez o unghiuta rupta. V-am povestit despre metoda in postarea de aici si va spun sincer ca nu cred ca as fi reusit cu o altfel de oja decat cu una plina de sclipici si foarte rezistenta cum e aceasta. Dar ca sa fiu sincera pana la capat, n-o sa va mint ca rezista pe unghii o luna de zile. Dupa vreo 6 zile incepe sa sara, dar ceea ce imi mai place la oja asta e ca putem sa "peticim" locurile in care oja a sarit, adica sa aplicam putina oja unde a ramas unghia goala si va spun ca arata perfect, nu se vede nicio diferenta, nici c-ai zice ca s-a intamplat vreodata sa sara oja...asta spre deosebire de celelalte oje, lucioase, sidefate, etc. la care se vede cam aiurea, dar la Jolly Jewels, fiind super sclipicioasa nu se observa nimic :)


       In speranta ca nu v-am innebunit prea tare cu oja asta, va mai spun doar ca se aplica usor si se usuca foarte repede. Va mai las 2 poze sa vedeti cum arata pe unghiute cu precizarea ca in realitate arata mult mai dragut :) Era sa uit ceva totusi...un detaliu destul de important. Cand am dat sa o sterg, am incercat la o unghie. M-am chinuit aproape 5 minute sa o sterg si ramasesem fara energie, deci am optat pentru prima data pentru metoda cu folia de aluminiu si totul a mers foarte usor!




 Va rog sa nu uitati sa aruncati o privire si la celelalte unghiuteee:

36 comentarii:

e una dintre culorile mele preferate de la GR JJ <3

Se vede frumos rau! Ma bucur tare mult ca ti-a placut :*:*

Bine ca ai apelat la metoda cu folia ca altfel cam dificil :) ce sa zic e superba, m-a cucerit si pe mine

Trei dintr o singura lovitura :)

ce faina eeee ! , eu am una asemanatoarte ( dar pe nuante de albastru ) de la Inc. si la la fel de tare m-am chinuit cand am dat-o jos :D

Cat de frumos arata, oja asta de dementiala, pacat de faptul ca nu se prea gaseste, ma uit si eu dupa gama asta de nu stiu cat timp pe la toate standurile si nimic :(
Si ce unghii superbe ai tu...mi se pare ceva imposibil, eu care nu le pot tine lungi absolut deloc :(


VintageLook

Ce super arata pe unghiutele tale lungii , la mine in oras nu am gasit oja Jolly Jewels , singura pe care o am ,am castigat-o la un concurs , vreau una verde din coelctie dar nu e doamne ajuta sa o gasesc :*

Foarte draguta nuanta, am si eu una din aceasta gama ;)

Ce frumos arata. De cand tot caut si nu gasesc.Off!

Este superba aceasta oja. :)
Pupici

La mine e singura oja Jolly Jewels si imi place atat de mult, mai vreau si altele :))

Multumesc mult pentru minunatia asta >:D<

Apoi daca stateam sa le sterg...imbatraneam acolo :)))

Eu mereu salivam cand le vedeam la fete pe bloguri, dar nu ma gandeam ca o sa am sansa sa le incerc pe unghiute pentru ca nu se gasesc la mine in oras si am fost tare bucuroasa ca am primit-o :)

Daaa, sunt de acord cu tine, o iubesc :X

Eiii...eu m-am chinuit doar la o unghie, dupa aia m-am facut fata desteapta :))

Daaaa!! E superba, nici eu nu le am la mine in oras...dar ai putea sa vorbesti sa-ti ia cineva, eu spun ca merita incercate :)
Legat de unghiute, ai incercat tratamente?

Da, stiu cum e...nici la mine in oras nu sunt :)) si zau ca mai salivez dupa cateva :))

Iubesc oja asta :X tu pe care o ai?

Eu nu le-am gasit prin Iasi, am specificat in postare ca e primita cadou :)

Da...imi pare rau :( singura solutie ar fi sa vorbesti cu cineva care are in oras aceste oje, eu am primit-o cadou, ca altfel nu aveam sansa sa-i fac cunostinta cu unghiile mele :))

Ai mare dreptate! Te pup :)

Cred ca o sa dau o tura pe la magazinul cu oje... :)))
Foarte frumoasa <3

Am doua :D 106 si 115 ;)

Vaaai, 115 e asa dragutaaa!! Vreau si euuu :)))

Si mie imi place la nebunie, am avut noroc mare de am gasit-o

nu pot sa cred... cat de frumos arata pe unghie:X:X

Daaa, e superba!! In realitate arata si mai bine :X

Am si folosit-o mult, acum sticluta e aproape goala :(

Trimiteți un comentariu