joi, 23 mai 2013

Unghiute verzi cu fundite

     Manichiura pe care o sa v-o arat azi o pregatisem initial pentru colaborarea de sambata, dar pana la urma am ales sa fac un alt model. De multe ori ma inspira chestiile din jurul meu si de aceasta data e vorba de un tricou cu fundite ;))


     Din multimea de oje de la Catalina, am ales Astor Fashion Studio nr. 220. Imi place oja datorita nuantei frumoase, dar si pentru faptul ca se aplica foarte usor. E nevoie de 2 straturi. In continuare am pictat rapid cu acrilice niste fundite si cam acesta ar fi modelul, mai simplut :D



Chiar daca nu e cine stie ce, sper sa va placa :) Va pup!!

28 comentarii:

E atat de dragut! M-am indragostit de modelul de pe degetul inelar ❤ Iar oja arata super bine.

Ti-am spus ca imi plac ojele verzi? :)) Incet, incet parca simt ca ma indrept si spre alta culoare...cred ca albastru :)) nu stiu ce e cu mine de imi plac culorile, de ce nu mai sunt setata doar pe roz? :D

Ce frumos arata funditeleee <3 As incerca si eu, dar cu oja, nu am acrilice...

Foarte frumoase sunt funditele. Culoarea aceea este asa de vara. Superbe, ce sa mai.

E verde ,nu are cum sa nu imi palaca :D Modelul e foarte simpatic:*

Sunt foarte simpatice! :X Nunata de verde e superba...defapt ador verdele,galbenul si albastrul pe unghiute. ;))

Un weekend linistitor!

ce frumoasa e nuanta :) love it!

Unghiute lungiii! Mie-mi plac funditele:)!

Foarte frumos si delicat!

http://foxxynico.blogspot.ro

unghiute verzi cu fundite tare dragalase :}

Se pare ca verdele are cateva fane ;)) ma bucur ca-ti place :*

Atunci voi face o combinatie cu cele 3, ce zici? ;)) Weekend placut :*:*

Vaaai, nu mai zice ca-s lungi, tre sa le tai si mi-e mila de ele :((

super funtite:X:X:X:X eu inca nu am incercat sa lucrez cu acrilice...nu cred ca m-as descurca atat de bine la desenat..la un moment dat ma gandeam sa cumpar niste stampile, dar nu stiu daca ar iesi la fel de bine.. tu ce parere ai?? apreciez un sfat din partea oricui

Eu iti recomand acrilicele, e usor sa lucrezi cu ele :) Adica spre deosebire de oja care se asuca repede, cu acrilicelele poti sa te misti incet si sa-ti iasa modele de care nu credeai ca esti in stare sa le faci. Cu stampile...nu stiu, eu am una, dar nu am oja speciala si nu pot sa fac mai nimic cu ea. Dar daca iti iei un kit ca lumea, e ok :* sper ca ti-am fost de ajutor, iar daca mai ai intrebari le astept cu drag!

ce draguta e nuanta , acum cand am vazut postarea am realizat ca si eu am oja asta si nici nu am apucat sa o folosesc :D

Foarte faina culoare, imi plac si funditele :)

Hahaa :)) pai ce mai stai?

culoarea e superba! de model ce sa mai zic :)

Multumesc, draga mea >:D<

Trimiteți un comentariu