luni, 22 aprilie 2013

Invitata la Rainbows in a jar

     Sunt sigura ca o stiti pe Josephine, ea realizeaza intotdeauna niste modele de unghii superbe! In fiecare zi de luni, ea ne ofera sansa sa cream o manichiuara pe care o va posta pe blogul ei. Am fost tare bucuroasa cand m-a invitat sa pregatesc o manichiura si am acceptat din prima. A trecut ceva timp de atunci, cred ca din cauza lenei abia acum am reusit sa ma tin de promisiune. Imi cer mii de scuze pentru asta!
     Dupa cum stiti, blogul ei se numeste Rainbows in a jar, motiv pentru care toate ideile mele de manichiuri contineau neaparat si un curcubeu. Asa si este modelul pe care l-am pregatit, ceva simplu, dar colorat (la inelar un curcubeu, iar pe restul unghiutelor gradient cu galben si portocaliu). Postarea de pe blogul ei o puteti vedea aici, dar va voi lasa si eu mai jos pozele:







12 comentarii:

Unghii superbe ca de obicei si un model foarte colorat si care aduce zambete. Pupici

iti dai seama ca-mi plac, doar sunt portocalii :)).

Colorate si vesele si tare frumoase :*

Hehe, deci tre sa mai fac unghii portocalii, nu? ;))

Ce colorate si frumoase sunt!:x imi place cum ti-a iesit degradeul!:x

Trimiteți un comentariu