luni, 15 aprilie 2013

Diverse

     Azi am avut o zi frumoasa, am avut parte de cateva surprize: Catalina mi-a trimis bombonele, mi-am primit papuceii de la ZorileStore si mai sunt cateva surprize (doua sunt legate de unghiute), dar o sa vedeti pe parcurs, ba nu! Va mai zic una, am reusit sa servesc de cateva ori la volei :)) pentru mine e ceva avand in vedere ca sunt varza rau la jocul asta :)) Sau poate ma descurc cat de cat, doar ca atunci cand sunt inconjurata de lume...pfuuu, nu-i de bine :(
     Hmmm...cred ca am avut o zi norocoasa, e 15 aprilie :) mai am o luna si sunt majoraaaa, hehe! 
     Mi-am amintit de un video pe care l-am gasit mai de mult pe youtube si...in caz ca nu l-ati vazut, e cu un catel simpatic Murkin care face nany impreuna cu pisicutele lui.   

Va doresc o saptamana frumoasa!!
   


13 comentarii:

Mie nu mi-a placut niciodata sa joc volei.
18 ani? Doamne... batrana mai sunt. :)))))

Ei, cum sa fii batrana? :D

Cred ca o sa fac diabet de la atata adorabilitate din clipulet <3

pisoiul ala portocaliu e cam afurisit :)))))) se crede vedeta!

Ce dor imi e de un volei....Felicitari pentru serva reusita. ;))
Pupici

Eu trebuie sa astept oleaca mai mult pana sa fiu majora .Volei nu am jucat, dar mai rau de cat am fost eu si colegele mele cand am jucat basket pentru prima oara nu ai cum sa fi .

Nu vezi cum se dichiseste el? :X Of, dragut mai e! Mai si pune labuta pe botul catelului :))

=))) N-ai de unde sa stii! Tu cati ani ai? :)

Tot 17 , dar sunt nascuta in iulie.

Trimiteți un comentariu