sâmbătă, 10 mai 2014

Manichiura cu oje Golden Rose


           Salutare, fete dragi! :)
 
       Saptamana aceasta am primit 6 oje frumoase din partea Golden Rose Romania, iar pe doua dintre ele le veti vedea chiar in postarea aceasta. Sa va spun cate ceva despre manichiura si ojele folosite. E o perioada aglomerata, ultimele zile din clasa a 12-a si de aceea timpul alocat unghiutelor s-a diminuat. Optez pentru manichiuri simple sau foarte simple, cum e cea de azi. Am optat pentru o nuanta de roz tare placuta: GR Rich Color 67. Cred ca deja stiti ca si in cazul in care ma grabesc, nu las unghiile doar cu o oja, mai adaug niste pietricele sau fac o combinatie cu o alta oja, intotdeauna mai apare ceva. De aceasta data, acel ceva este un lac cu sclipici multicolor, GR Jolly Jewels 119. Gata manichiura mea rapida :)



       Ojele Golden Rose pot fi gasite pe site-ul www.cosmania.ro. In aceasta perioada, gamele de oje  Impression si Carnival se gasesc la reducere, costa 8 lei (pretul obisnuit fiind 15 lei).
       In poza de mai jos vedeti si restul ojelor pe care le-am primit. Pe care v-ar placea sa o vedeti data viitoare? Mie imi fac cu ochiul Galaxy sau Holiday, hi hi :)

Va pup si astept sa-mi spuneti cum vi se par ojele folosite! :*



Nu ratati ofertele Yves Rocher din luna septembrie, primiti produse gratuite la alegere pentru comenzi in valoare de 39 lei, 99 lei...
Yves Rocher

14 comentarii:

Frumoasa manichiura, data viitoare as vrea si eu sa vad cea galaxy;)

foarte frumoase ojele pe care le-ai ales,shi manichiura ta deasemenea <3

Ce unghiute frumoase ai <3
Glitter-ul este divin!

Super manichiura si imi plac unghiutele tale...asa inguste si lungi..foarte feminine.
Ps: Imi place ca ai ales toate ojele cam in acelasi ton. :*

wow, ce frumuseti ai tu acolo <3 sclipiciul acela Jolly Jewels il am si eu si il ador!

Foarte frumoasa combiantia <3
si la mine e la fel de abia am timp sa aplic 2 oje satu si mai bine de o saptamana cu aceiasi manichiura . te pup

Frumoasa manichiura !
Data viitoare as vrea sa vad Carnival :)

Superbă combinația! Oja de la Rich Color are o nuanță atât de plăcută, iar cea din gama Jolly Jewels e wow!

Se potrivesc foarte bine, si sunt niste culori frumoase! Imi place mult :) Astept sa vad Galaxy, pt ca e dupe la un OPI care-l am si sunt curioasa de similitudini :)

Esti o fata norocoasa, ai primit oje superbe. Toate imi plac!

din nou eu , in caz ca nu ai destule pe cap , te-am niminalizat la un tag :) http://nailsbymada.blogspot.ro/2014/05/tag-liebster-award.html

ce frumoasa e amnichiura sunt frumoase toate ojele Golden Rose sa le folosesti cu drag ;)

sunt frumoase toate ojele Golden Rose

Trimiteți un comentariu