miercuri, 17 aprilie 2013

Colaborare Flower Wednesday (2) + essence gorgeous bling bling

     Am ajuns si la a doua manichiura din aceasta colaborare, pe prima o puteti vedea aici.
     Saptamana trecuta mi-am luat prima mea oja essence, erau reduceri, hehe ;)) mai erau putine modele...eu am ales-o pe cea cu nr. 116 gorgeous bling bling. M-am dat pe unghii cu ea inca de duminica, dar mi-a fost tare lene sa-mi fac si model :)) abia azi am reusit. Oja e aplicata in 2 straturi, fara top coat (tot de lene).



      In pozele urmatoare puteti vedea oja simpla, dar nu am reusit sa-i surprind foarte bine frumusetea...


cu blit
Acum va invit sa aruncati o privire si la unghiutele colegelor mele:

Va puuupp!!

27 comentarii:

Iti sta tare bine cu oja asta, frumoasa floricica! :*

frumoasa floarea :) si oja :)

Ce culoare frumoasa are oja. Floricica este atat de dragalasa. Ai niste unghii superbe. Pupici.

Ce manichiura adorabila!

ce dragutica si de efect e floricica..place<3

http://deyutza87.blogspot.ro

Frumoasa culoarea ojei, dar floricica e superba ♥

Frumoase, frumoase unghiutele tale. :)
Pupici

Ce frumoasa e oja. Imi place mult ca are acel sclipici arginitiu (daca vad eu bine :-D)

Nu prea ma pricep la pictat flori ;)) ma bucur ca-ti place ce a iesit

Meeerci, mi-ar placea sa nu se mai rupa niciodata :))

Multumesc :* am vazut concursul tau, doar ca eu nu prea folosesc unturi/lotiuni de corp ;))

Hihi, ma bucur mult ca-ti place :*

Daaa? Multumesc mult :*:*

Sclipiciul e auriu :) ma bucur ca-ti place :*

Trimiteți un comentariu