duminică, 6 ianuarie 2013

Mos Craciun si-a intarziat aparitia pe unghiute

     Fetelor, va suparati ca Mos Craciun apare asa tarziu pe unghiutele mele? Eu sper totusi sa va placa aceasta manichiura. Am facut-o pentru a ma inscrie la un concurs de pe blogul Ioanei pe care il puteti gasi aici. Ea ne-a oferit 7 imagini din care sa ne inspiram, iar eu am ales-o pe a cincea. Sa va arat ce mi-a iesit:


     Mi-a facut asa de mare placere sa fac acest model, stiti de ce? E un model la care am avut nevoie sa stau mai mult timp sa-l "bibilesc" si cred ca ati observat ca imi place sa "folosesc" multa rabdare atunci cand creez un model. Toate bune si frumoase, mai putin faptul ca am fost neinspirata cand am ales ce oja sa folosesc ca fundal. In prima faza unghiile mele aratau asa:


     Dar apoi am luat pensula subtire in mana si m-am apucat sa refac fundalul :)) Eu zic ca am facut o alegere buna, imi place foarte mult cum arata asa.


     Apoi am aplicat un strat de top coat si acesta e rezultatul:


      Si imaginea de inspiratie:


      Deeeci? Cum vi se pare manichiura mea? Daca va place, astept cu drag comentariile voastre!

1 comentarii:

Trimiteți un comentariu