miercuri, 9 ianuarie 2013

3 geluri de dus care imi plac (Nivea & Palmolive)

     De ceva vreme ma gandeam sa va vorbesc despre trei dintre gelurile mele de dus pe care ma straduiesc sa le termin pentru a mai cumpara cateva. M-am hotarat sa fac aceasta postare azi pentru ca am vazut din nou pe un blog  un gel de dus pe care mi-l doresc. E vorba de gelul de dus cu boabe de cafea de la Yves Rocher. Azi l-am vazut pe blogul lui Dee, dar nu va spun pe cate alte bloguri l-am mai vazut pana acuma si de cate ori m-am gandit ca "trebuie sa fie al meu"!! :))

     Gelurile despre care o sa va vorbesc azi sunt urmatoarele:

  • Gel-crema  pentru dus Palmolive cu extract de rodie
  • Gel de dus crema cu ulei din samburi de caise Nivea
  • Gel de dus Nivea Happy Time

      Dintre cele trei nu prea pot sa spun care este preferatul meu, pot sa spun ca alternez intre Palmolive cu rodie si Nivea Happy Time.
      Imi plac foarte mult portocalele, ador mirosul lor, deci am zis ca trebuie sa am si un gel de dus care sa miroasa asa. De aceea am ales Nivea Happy Time. Are un miros foarte frumos pe care il ador, face multa spuma si curata bine.
     Descrierea de pe ambalaj:
   Schimba-ti starea cand esti sub dus cu Nivea Happy Time. Lasa parfumul delicat al florii de portocala sa iti trezeasca simturile, in timp ce gelul cremos cu lapte de bambus hranitor te invaluie cu spuma sa delicata. Simti ca renasti cu fiecare dus.
      
       Gelul-crema de dus Palmolive imi place in special datorita consistentei lui. Are culoarea roz, iar mirosul este unul placut.

    Am descoperit rodiile din pacate doar de un an si ceva, daca nu ma insel. Eram innebunita dupa ele, iar la scurt timp am gasit acest gel de dus si nu mi-a parut deloc rau ca l-am luat. A fost si e preferatul meu (asta cand nu-l schimb cu cel de portocala). Acum am luat o pauza in a-l folosi, mai e putin si am zis sa-l pastrez pentru cand mi se va face dor. Trebuie sa-l termin pe cel cu porto care e destul de mare (500 ml). Nu mai fac prostia sa iau un al gel de dus care sa aiba o cantitate mai mare de 250 ml. Dar in cazul acestuia nu-i o problema, zau ca-mi place mult! Incet, incet o sa-l termin eu...



Celalalt gel de dus Nivea ni se prezinta de pe ambalaj ca avand un parfum fructat irezistibil si ulei din samburi de caise. Cand il miros, zau ca am senzatia ca recipientul e plin cu caise, nu alta! Deci daca va place mirosul de caisa, va recomand acest gel de dus. Are culoare alba, iar consistenta o puteti observa in poza alaturata. Celalalt gel de dus cu portocala are aceeasi culoare si consistenta, de aceea nu am mai facut poza.


      Ati incercat pe vreunul dintre aceste geluri de dus? In caz ca nu, as fi curioasa sa stiu care va tenteaza.
     Multi pupici!

2 comentarii:

Eu am incercat gelul de dus de la Nivea Happy Time si mi-a placut mult; e fresh si racoritor, si are un miros placut :D chiar sunt curioasa cum miroase cel cu caisa, ma tenteaza sa il incerc:))

Miroase frumos si cel cu caisa, e chiar un miros autentic :)

Trimiteți un comentariu