duminică, 7 octombrie 2012

Veverita (mini tutorial)

     Buna dragelor! Pentru azi v-am pregatit o...veverita.
     Am incercat sa fac cateva poze din timpul crearii veveritei (sper sa va fie cat de cat de folos):


     Dupa ce am aplicat 2 straturi de oja, am facut iarba si apoi am trecut la veverita. Am facut corpul, capul, coada si labutele. Apoi am luat o culoare mai inchisa pentru a-i putea evidentia membrele si urechile. Apoi i-am facut un punct negru drept ochi si, desigur, i-am dat si o mica aluna ca sa aiba ce rontai. Am mai conturat putin iarba, astfel incat sa nu stea veverita in aer.
     Dar sa va arat roscovana folosita ca sursa de inspiratie: 

 

     Dupa ce am aplicat top coat, arata cam asa:




      Pe final va mai las cateva poze cu o veverita care mi s-a parut tare simpatica si ma gandeam sa v-o arat si voua:    

Sursa

     Cum vi se pare veverita mea? Daca aveti intrebari le astept cu drag.
     Va pup!

28 comentarii:

Vaaaaai,cat de bine ti-a iesit!! Ador aceasta veverita, e superba!! Si pozele de la final sunt hazlii! Pupicei

Multumesc Cata! Ma bucur ca-ti place si veverita mea si veverita pofticioasa :)) Pup :*

Ce frumoasa e :x Si cata rabdare, mereu ma uimesti! Iar cea de la sfarsit e super simpatica, as lua-o acasa :))

Ohh,daca vroiai inspiratie trebuia sa vii la mine. :)) Sunt destul de aproape de padure,am vazut de multe ori veverite pe acolo. Unghiutele tale arata uimitor! Ma gandeam chiar acum la faptul ca daca unele fete care fac nail-art-uri si le ies atat de bine,se descurca si la desen...si nu in ultimul rand,eu zic ca pana si un model simplut,cu floricele (cred ca stii la ce ma refer) iti dezvaluie imaginatia...deci,in linii mari,ma gandeam ca orice modelut pe unghii iti dezvolta creativitatea.
Un inceput de spatamana plin in forte iti doresc! :* :X
A.L.E

Multumesc mult, esti o draguta :* si nu cred ca ar fi bine sa o iei pe veverita aia acasa, cred ca ar fi in stare sa manance tot frigideru :))

Daaa, doar ca in padure abia poti sa le vezi putin ca apoi dispar, topaie peste tot :)) Ma bucur ca-ti plac unghiutele mele :* Sper sa reusesc sa pun in practica tot ce-mi imaginez, ar fi tare bine sa reusesc, macar in mare parte :)
Iti doresc si eu o saptamana cat mai placuta! Cu raceala cum mai e? Sper ca ti-a trecut de tot. >:D<

Doaaaaamne cat de frumoasa eeee!!! Eu ador veveritele asa ca modelul asta este mai mult decat genial :D Imi place la nebunie cum ti-a iesit, esti foarte talentata! Te pup!

Ow Doamne cat de faine is :X:X:X

uf...ce talent! chiar e super fain!

Gata,am scapat si de ea...freedooom!! :))
A.L.E

Bravo, bravo, asa te vreau :)

Multumesc frumos :* Ma bucur ca-ti place ce am facut, dar nu stiu daca e chiar vorba de talent :)) Pup si eu :*

Ma bucur ca-ti place :* Merci, te pup!

Superba veverita ta. Felicitari! :*

Oh :X Iubesc veveritele, m-ai omorat cu ultimele poze :)))) Foarte frumos ti-a iesit modelul, esti foarte talentata, pune-ma pe mine sa fac ce-ai facut tu si cu siguranta nu o sa fie o veverita =)))

Multumesc mult! :) Poti incerca si tu, cred ca ti-ar iesi daca ai putina rabdare :* te pup!

Este adorabila! Felicitari!

o veverita perfecta ca sa zic asa esti foarte talentata,felicitari:)

superba! ti-a iesit tare fain :)

Heiiiiiiiii ce frumoase sunt!:x

Trimiteți un comentariu