joi, 11 octombrie 2012

The Vampire Diaries

     Bunaaaaa!! Cred ca v-ati prins ca in timpul saptamanii sunt tare lenesa si nu-mi fac unghiile...asa ca azi ma gandeam sa va scriu despre ceva ce tot astept de cateva luni: un nou sezon din The Vampire Diaries. Deci maine apare sezonul 4. Mi-e tare dor de vampirasi, is curioasa sa vad ce se mai intampla dupa finalul de sezon (n-o sa zic ce s-a intamplat, ca poate mai sunt persoane care n-au vazut inca si nu vreau sa le stric surpriza). Deci, ideea era sa va amintesc ca maine e "ziua cea mare".


     The Vampire Diaries a devenit usor serialul meu preferat, desi...de cand nu l-am mai vazut cred ca i-a luat locul Grey`s Anatomy. Voua ce seriale va plac?
     Va pup! Maine sau cel tarziu sambata vin cu un model funny (sper sa-mi iasa).

2 comentarii:

Nu m-am uitat decat la un episod.In rest,nu ma prea atrage.Pai...serialele preferate ar fi:ceva mai lejer,cum ar fi Grey`s Anatomy,Sotii de militari si,imi plac emisiunile astea,gen Vocea Romaniei etc.
Sper sa-ti iasa modeul! :*
A.L.E

Tre sa incerci neaparat sa mai vezi cateva episoade, e mult prea tare serialul! :*

Trimiteți un comentariu