joi, 20 septembrie 2012

Putin negru nu strica!

     De ceva vreme imi doresc sa incerc o oja care am luat-o luna trecuta. Si da, ati ghicit! Azi m-am hotarat sa o aplic pe unghiute si arata asa:




     E o oja negra, desi nu e chiar un negru intens...are sclipici, dar am zis ca ar fi cam prea mult sa o aplic pe toate unghiutele asa ca am dat cu 2 straturi de oja alba si in graba am facut cu oja neagra o liniuta si...un triunghi.


     M-am gandit sa fac si niste liniute cu auriu ca sa fie macar un strop de culoare:

 

     Deci...cum vi se pare?

10 comentarii:

arata foarte bine, imi place combinatia de culori, si este foarte chic in combinatie cu alb :D

Merci :* dar nu vrei sa stii cum arata la mana dreapta :))

Foarte frumos rezultatul final! N-ai idee cat m-a amuzat comentariul tau de mai jos referitor la mana dreapta :)) Si eu am aceeasi problema :D

Ce frumos e negrul!! Wowo! Imi place modelul,poate fac si eu,ma lasi?

Ma bucur ca iti place :) la mana dreapta mi-a iesit aiurea pentru ca n-am mai avut rabdare sa fac, ca sa nu-ti mai zic ca am trasat liniile cu pensula de la oja, care e cam groasa...si oja asta e mai complicat de utilizat, ca daca pun putina culoare iese ceva albastrui inchis si fara sclipici...asa ca tre sa pun multa oja intr-un loc si apoi sa o intind. Cam aiurea, dar am tinut neaparat sa o incerc.

Merci Cata :* si mie imi place cum arata negrul asta. Ce intrebare mai pui si tu :)) Doar esti constienta ca abia astept sa vad si rezultatul tau :)

Arata destul de bine negrul! Ai facut o alegere buna punand si ,,un strop de culoare''. :D Mi-ar placea daca data viitoare ai putea sa ne arati ceva unghiutze legate de toamna... :* Faci cum vrei,dar as vrea sa ma inspir.Mult noroc,draga mea,la scoala!
A.L.E

Multumesc, chiar arata mai bine cu putin auriu. Si merci si pentru sfat, chiar o sa ma gandesc la un model. Te pup :*

nu stiu de ce la mine se intampla exact invers pe mana dreapta imi ies mai bine modelele :)

Trimiteți un comentariu