luni, 24 septembrie 2012

Camp cu maci

     Mai stiti esecul meu de ieri in a-mi face unghiile? Mai pe seara am incercat din nou, dar de data asta chiar am dat-o rau de tot in bara! Dar sa va spun ce idee imi venise: sa ma dau cu 2 straturi dintr-o oja, apoi cu un alt strat din alta culoare (strat care a devenit de fapt 2 straturi ca nu-mi placea cum acopera) si apoi sa iau un betisor cu vata, sa-l dau cu dizolvant, iar apoi sa incerc sa-mi fac un model pe unghii (ma gandeam la o frunza) astfel incat sa sterg ultimula oja pe care am dat-o si sa se vada prima.Cred ca ati inteles ideea. Mie mi se parea totul logic, perfect funtional, DAR...exista si un "dar" si acela e ca treaba nu s-a intamplat deloc cum ma gandeam. Cred totusi ca se putea sa-mi iasa, doar ca n-am asteptat suficient de mult incat sa se usuce toate straturile (erau 5 cu cel de base coat). Ideea e ca am sters repede unghiile, incat ma facusem cu oja si pe mana. M-am chinuit sa o sterg, iar apoi am zis sa ma dau cu oja si atat, fara model. M-am dat cu base coat din nou, am aplicat oja intr-un strat si nany (cred ca era vreo 23:30). Da, cu siguranta ca pana dimineata unghiile mele s-au stricat. De fapt nu era chiar asa de rau, doar la o unghie era stearsa oja dintr-un colt, in rest aveam doar niste liniute. Asa ca am zis sa mai dau un strat cu care sa le acopar. Zis si facut! Am mancat cu grija sa nu le stric, dar cand sa ma imbrac s-au stricat vreo 2 unghii. M-am enervat, le-am sters pe toate, m-am dat cu base coat si am plecat la scoala.
     Si daca tot sunt la capitolul esecuri, ma gandeam sa va arat una din manichiurile mele din luna mai pentru ca se incadreaza perfect in acest capitol. Este vorba de un camp cu maci, iar in spate se vede cerul cu cativa norisori. Unor persoane le-a placut modelul meu, dar pentru mine ramane tot un esec.
     Sper ca nu v-am plictisit prea tare, acum va las pozele:


     Va doresc o saptamana cat mai placuta! (eu am inceput-o cu unghii nereusite, acum sa vedem ce va urma). Va pup!

8 comentarii:

Ce frumooooos este! Aveam si eu facut maci pe unghiute, dar nu cu asa decor:). Superb!

ok, first of all, ala nu e esec! se vad superb, au chiar si norisorii!! ah. Macii sunt cam mari, dar ne gandim ca s-au deschis de tot!It's beautiful!♥

Merci :* da, macii erau fericitii de mangaierea soarelui incat s-au deschis de numa numa :)) De fapt, atunci cand mi-am facut unghiile asa, nu ma gandeam la maci, ci doar la niste flori. Am ales sa le fac cu rosu si de aia am zis ca-s maci, dar nu prea seamana ;))

Imi place mult de tot cum ti-a iesit! E o manichiura plina de viata :D

Chiar? Ma intreb de ce doar voua va place si mie nu? :)) Oricum, merci :* te pup

Vaiiiiii,asta nu-i deloc un ,,esec''.E chiar superbi,si norisorii ti-au iesit perfect!
A.L.E

E bine daca-ti place :) Merci mult :*

Trimiteți un comentariu