luni, 10 martie 2014

Jurnalul lui Croco - episodul 18

     Buna, buna, bunaaa!! 


    Probabil mi-ati simtit putin lipsa sau...nu? Cert e ca am lipsit cam o luna. Wow, cand spun o luna nu-mi vine sa cred!! Cand a trecut atat? V-am spus pe Facebook motivul absentei mele, mai exact simularea de BAC de saptamana trecuta. Nu ca as fi invatat din timp, ci mai mult m-am lasat pe ultima zi, dar tot e bine ca am diminuat timpul petrecut la calculator :)

     Dupa cum vedeti din titlul, azi o sa va povestesc din nou despre perusii mei. A trecut ceva vreme de la ultima postare din Jurnalul lui Croco, de aceea va amintesc ca am acasa 4 perusi, 4 sufletele micute si dragalase care stiu sa ne faca ziua mai frumoasa. Dupa ce a murit Bebi, prima partenera a lui Croco, am luat-o pe Dolly. Am luat-o cat am putut de repede, nu am analizat-o, ci doar ne-am dorit ca micutul Croco sa nu se simta singur. Citisem pe net ca unii perusi pot muri daca le moare perechea, de aici si graba noastra de a o aduce acasa pe Dolly. Aceasta s-a dovedit a fi un perus mai diferit, in cele 3 luni in care am avut-o aproape nu am prea vazut sa faca progrese. Statea plictisita toata ziua pe un tablou, de fapt dormea :)) La vreo 3 saptamani dupa Dolly, si-au facut aparitia alti doi perusi: Cookie si Bobby. I-am tinut o vreme pe toti 4 in aceeasi camera, dupa care i-am separat. Croco si Dolly intr-o camera, Cookie si Bobby in alta. Cookie a reusit sa faca progrese mari, mananca din palma, vine pe deget... In schimb Dolly, nimic, nimic. 
    
     Intr-una din zile, Croco a mers in vizita la Cookie si Bobby. Sa va descifrez pozele. In prima avem doi baieti care se pupa :)), in urmatoarea Croco saluta, asa este salutul perusilor, intind piciorusul si aripioara. La final, in ultima pozica, dupa atata iubire e timpul sa ne facem toaleta, nu? 


    Inainte de Ziua Indragostitilor o mutasem pe Cookie impreuna cu Croco si din acel moment camera s-a umplut de multa veselie. Ea se joaca mereu cu Croco, il umareste peste tot, unde e el...hop si ea :)) Saptamana trecuta si-a facut curaj sa aterizeze pe capul meu, deci a facut enorme progrese de cand am luat-o. Nu va spun cat de speriata era la inceput, pfuu, ma gandeam ca niciodata nu ne vom apropia de ea. Ah, era sa uit, Cookie a noastra canta asa frumos impreuna cu Croco, ba chiar a invatat de la el sa spuna "pusi pusi" (adica pupic). 

     Asa erau Cookie si Croco acum o luna, cand el incerca sa o cucereasca (ii da pupici pe cioc la momentul 00:58 din video si pe la 1 minut si 10 secunde da din cap ca un nebun) :))) Cookie a acceptat iubirea lui, iar in momentul de fata v-am spus ca sunt foarte apropiati, umbla mereu impreuna, iar ea a invatat sa dea si din cap :))



     De ce v-am spus toate astea? Pentru ca Dolly acum este fericita, alaturi de alti perusi, mai exact am dus-o inapoi de unde am luat-o. Ne-am dat seama ca e posibil ca viata in apartament sa nu ii placa. Pe ea o luasem putin mai mare, nu era pui ca si Croco. Si...ma gandesc ca se obisnuise in mediul acela vesel, cu multi perusi, drept urmare cand am dus-o inapoi a inceput sa topaie pe acolo si am realizat ca e mai bine asa, decat sa stea cu noi si sa nu fie fericita. Si, desi am zis ca venim acasa fara un alt perus, n-am reusit. L-am adus pe Puffy, un pui mic, mic, miiiic <3 e albastrel si nu stim inca daca e baietel sau fetita. Tot ce stiu e ca il ador, fiind pui e mult mai usor sa-l dresezi. Din prima secunda a venit pe deget, in ziua urmatoare i-am dat sa pape si din palma, e cumintel :) Acum i-am cumparat o colivie noua si l-am adus la mine in camera (la inceput l-am lasat cu Bobby). Fiind doar cu noi, fara un alt perus, va fi mai usor sa se apropie de noi si cred ca nu va mai dura mult pana sa vina pe cap, apoi pe umar. 

      In poza de mai jos il vedeti pe Puffy impreuna cu Bobby. Era prea ocupat sa stea la pozat, trebuia sa se faca frumos ;;) Si da, ati vazut bine, in cea de-a doua poza avem un perus fara cap :))))


      Stiu ca postarea e deja destul de lunga, daaar...mai am pentru voi doua filmulete cu Croco. Primul e cu pasiunea lui de a rontai hartie, astfel nu scapa niciodata caietele mele fara un mic "crantz" :)) Am pus la bataie o revista din aceea cu oferte si...sa vedem de ce e in stare crocodilul meu:


      Si ultimul video pentru azi este cu pupaciosul meu perus. E un adevarat gentleman, stie sa pupe si mana femeilor. Intr-una din zile cand l-a apucat veselia si ii pupa mana bunicii cateva minute in continuu, am zis "ia sa te filmez, mai smecherie"... si iata ce a iesit:


    Sper ca am reusit sa va inveselesc macar putin cu aceasta postare :)
    Cum vi se par filmuletele cu Croco?

    Ce ati mai facut in ultima vreme? 

Va pupacesc!!!

8 comentarii:

:)) Croco cel simpatic si cu bun simt. :)) Al meu cand vede ca vrem sa iesim din camera zboara repede pe umar si spune ,,si Cipy si Cipy"

M-a binedispus postarea cu perusii tai. :)

Sunt super simpatici! Imi plac postarile din Jurnal :-). Chiar o sa citesc cateva retroactiv :-)

<3 frumoos!Imi era dor de Croco si de tine :)

:))

ce mic e Puffy! :)) si ce mutrita de copilas are :)).

Ioii ce scump e Croco cu pusi al lui <3 imi vine sa`l pap :*
Sa`ti traiasca Bobby...e tare dulce!! <3
Eu numai munca si iar munca :))) altceva nu prea mai stiu :D
te pup cu drag si ma bucur ca ai revenit :*

Trimiteți un comentariu