luni, 3 februarie 2014

Jurnalul lui Croco - episodul 17

    Bunaaa!!

    Stiu, stiu, am lipsit cam mult :(
    Azi m-am intors pe blog cu un nou episod din viata perusului meu, Croco. Il veti vedea mai mult in actiune deoarece in ultima vreme nu prea i-am mai facut poze ci mai mult l-am filmat. Incepem totusi cu o poza ca sa vedeti ce margele frumoase are micutul, 6 la numar (acele bulinute negre):


     A venit intr-o zi postasul la noi si, foarte curios din fire ca orice perus, ce credeti ca a facut Croco? A zburat pe umarul lui si apoi a coborat pe masa incercand sa fure banii :)) Si eu care ma gandeam ca daca vine o persoana necunoscuta in casa nu se va apropia de ea, la Croco nu e asa. E foarte bland si vine pe umar la toata lumea :)

    Nu poti manca fara ca el sa nu isi bage putin ciocul in mancarica, ne luptam cam mult cu el cand e ora mesei. Uneori ii dam putina paine ca ni se face mila de el la cum "saliveaza", e mai ceva ca o gravida!

    Desigur ca si cutia mea cu decoratiuni pentru unghii e un loc bun de joaca pentru el, sare rapid la ea si incepe sa ciuguleasca tot ce prinde. Iar cand se plictiseste de ce e in cutie, mai ciupeste putin si din camera foto, hi hi (vedeti pe youtube filmuletul la dimensiune mai mare, click aici)


     Va mai amintiti de Dolly, perusica mov? Ea e foarte smechera, nu vrea deloc sa intre in colivie. Daca o lasam afara dimineata, sta toata ziua prin camera desi mai mult doarme. Croco intra de cateva ori in colivie sa manance, dar ei abia pe seara i se face foame. In mod normal ar trebui sa intre in colivie sa manance, nu? Ei bine, ea nu face asa. Intra putin in colivie si se uita la mine cu frica sa nu o inchid acolo :)) pur si simplu nu are curaj sa se apropie de cutia cu mancare, sta doar la usa si ma urmareste. Cred ca mananca pe ascuns noaptea din moment ce ziua nu prea intra in colivie. De aceea, intr-o noapte am luat cutiile cu mancare din colivie, nu va imaginati cum a venit Dolly a doua zi si a mancat de la mine din palma :))

     Ar fi de preferat sa intre seara in colivie, nu sa ne chinuim noi sa o prindem. Intr-una din zile am hotarat sa o lasam in camera peste noapte, mare prostie am facut. Cand am stins lumina, a inceput sa zboare, deci a trebuit sa o bagam in colivie pentru a nu se lovi de pereti. A fost ceva munca pana sa o prindem, de aceea a doua zi am pedepsit-o, nu a mai avut voie afara. L-am lasat doar pe Croco. El e un dulce, daca Dolly este in colivie, e suficient sa ridicam usita si intra si el. Tup tup merge la ea, e iubitica lui si nu ii prea place sa stea fara ea ;))

     Dolly a primit porecla de miner. Daca nu o lasam afara, incearca sa evadeze, tot ridica putin usita cu ciocul. Cand e si Croco in colivie si ea ridica usa, el sta aproape de ea si bombaneste cate ceva de parca ar zice "hai, iubita, hai ca poti, inca putin si iesim afara" :))

    Mai jos aveti ultimul filmulet de azi, unul cu Croco si Dolly. El ii povesteste si din cand in cand o si hraneste, regurgiteaza seminte pentru ea (vedeti pe youtube filmuletul la dimensiune mai mare, click aici).

Va pup si sper ca v-a placut aceasta postare!
Astept nerabdatoare comentariile voastre :)



35 comentarii:

:)) Asa era primul meu perus:manca orice: zeama de pepene rosu, paine, coliva, ciorba :) orice mancam noi trebuia sa bage si el ciocul. Cipy in schimb nu mananca decat morcov , mar doar de pe buzele mele si cateodata mandarina.Este un scump Croco.Ce mi place cand o pupa pe iubita lui :))

Sunt niste duuulci, am ras la faza cu "hai iubita, hai ca poti" :))) si mi s-a topit inimioara la al doilea video <3 Sa-ti traiasca, sunt super scumpi!!

Chiar zilele trecute ma intrebam ca oare ce mai face Croco ca nu l-am mai vazut. Dragalasul de el :*

Croco al tau e adorabil, imi aduce aminte de dragalasii mei, asa mi s-a facut dor de numai. Cat de vorbaret mai e si cum are el grija de perechea lui! <3
Pupici!

Ce simpatici sunt ei mai ♥ , dar Croco e bestial cand zice "pusi pusi" si "Croco lu mamica" :)

Carla ai niste pasarele minunate!
Sa-ti traiasca si sa fie sanatosi. :*
Pupici

Cata animatie la tine in casa, tare faza cu postasul si banii. :D

vai sa`ti pap gurita ca frumos vorbesti <3 <3 <3 da pusi lu mamica
e o superbitate dulce!!
ii pup pe toti :*

ce agitat e :))))) se pregateste de valentine's day :)).

Ce draguti sunt amandoi :)
Cand ai spus de povestioara cu croco , postasul si banii mi-am adus aminte de un film cu un papagal furacios :))
Te pup :*

Vai, ce adorabili sunt!!!! <3

Chiar mi-era dor de Croco!
margelutele lui sunt precum inimioarele si la toata stradania pe care o arata, vorba Alinei, se pregateste pentru Valentine's Day! :)


Pupicei, Carla!
Ilda

Mai, mai, ce margelute avem! Gigea baiatu'! Apropo de bland, eu i-am luat o data pe ai mei la munca la insistentele fostilor sefilor care vroiau sa-i vada. Ghici ce-a facut Bughi in parul lui? :D
Mi-a fost teama ca se vor speria, nu stiam exact cine va veni in birou in ziua rspectiv, dar i-a calarit pe toti fara rusine. A facut furori. :))

Hi hi, daaaa, Croco e un scump si un pofticios :)
Daca ii dau mar, gusta putin si apoi pleaca. In schiiiimb...daca ma vede pe mine ca mananc mar, hop si el! Asa reusesc sa il conving sa pape mai mult.
Ah da, e si pupacios :)) foarte atent cu iubitica lui!

Multumesc din suflet >:D<
O sa-i filmez mai des, doar ca uneori cand vad aparatul foto se opresc din distractia lor.
Te pup!!

Eiii, ti-a fost dor de Crocooo <3 multumesc, ma bucur sa stiu ca iti plac postarile cu el.
Pupici :*

Hi hi, eu una n-as putea sa mai traiesc fara micutii astia <3
Sper sa reusesti si tu sa-ti iei :)
Te pup!

Daaa, vorbaretu lu mamica <3 <3

Multumesc mult, mult <3 asa sa fie!
Te pup :*

Chiar si acum ma minunez cum o pasare asa mica poate sa ne inveseleasca atat! :)
Te pup!

Heeeei >:D< multumesc frumos!
Te pupam si noooi! :* :*

Oh da, la el e Valentine's Day zilnic!! Mai ales ca primul cuvant pe care l-a invat e "pusi" :))

Multumesc :*
Mai stii cum se numea filmul? Mi-ar placea sa vad filme cu papagali :)
Te pup si euuuu!

Multumesc frumos <3 <3
Te pup!!

Ma bucur ca iti plac postarile cu Croco :)
Ii ador margelutele, a fost o perioada cand i-au cazut si eram trista, dar acum ca sunt iar la locul lor, parca e mai frumusel, hi hi.
Crocodilul asta e iubaret tot anul, Valentine's Day e minciuna pentru el :))
Pupici :* :*

Eiii, ce-ar putea face in parul lui? Un noroceeeel! :)
Da, sunt tare simpatici micutii astia. Unii mai speriati, iar altii...prea iubareti, nu mai scapi de ei :))

este un film mai vechi : Paulie , oricum e tare dragut filmul :)

Trimiteți un comentariu