miercuri, 22 ianuarie 2014

Un altfel de french (manichiura pas cu pas)

     Deja stiti ca ador manichiurile french, deci nu e de mirare ca si saptamana aceasta port o astfel de manichiura, ce-i drept...un french putin mai diferit. Am inceput prin aplicarea bazei, iar restul pasilor ii regasiti la sfarsitul postarii.



    Ojele folosite (de la stanga la dreapta):
- Golden Rose Rich Color 41
- Golden Rose Jolly Jewels 105
- Golden Rose Rich Color 26

     Daca nu gasiti in orasul vostru aceste oje, le puteti achizitiona de pe site-ul www.cosmania.ro. Transportul este gratuit pentru comenzi de peste 99 lei.

    La inelar am aplicat o tinta aurie dreptunghiulara din caruselul de la www.baff.ro. Aici gasiti diverse produse pentru unghii, (decoratiuni, oje Moyra, geluri uv, culori acrilice, etc.).



      Initial am facut acelasi model pe toate unghiile, dar apoi am hotarat sa modific inelarul :D




    Pasii necesari pentru realizarea modelului:

- un dreptunghi vertical;

- un alt dreptunghi orizontal suprapus peste primul;

- trasati liniile drepte cu negru.

   Daca initial dreptunghiurile nu v-au iesit perfecte, puteti completa cu oja, folosind un punctator. 






     Unghiutele mele se asortau cu aparatul foto si nu m-am putut abtine sa nu fac niste poze, desi era luni si eram cam obosita dupa 7 ore la scoala ;))

Inca putin si e weekend, hi hi hi! :)
Va puuup!



35 comentarii:

E superba manichiura,imi plac mult culorile pe care le-ai ales.
Iar tu esti tare dragalasa.;)
Pupici.

Ei, vezi ca ai gasit alta? Asta imi place mult. Asa da!
Si mani imi place. :D

dragutze unghiutze <3 frumoase culori ai ales<3 shi tu eshti o frumushica :) pupici

E o manichiura superba, love it :)

Ce frumoasa este, abia astept sa vad ce combinatii de french mai faci ;)

Cat de superb este modelul facut, dar nici tu nuesti mai prejos ;)

Carla, arata excelent. :)
Pupici

sunt superbe!! am salvat si eu poza si am sa incerc sambata sau duminica si am sa iti arat rezultatul...abia astept :D
iar tu esti o scumpa <3

Ce bine arata modelul! Si e mooooooov <3 Foarte frumoase culorile folosite :)

Mi-ar placea sa am rabdarea de a face acest model. ;))

Cat de bine arata acest model in combinatia de culori pe care ai folosit-o :*

ce frumi!!! cred ca am sa incerc si eu pe o unghiuta! pe toate n-as avea rabdare in veci

Multumesc frumos, Oana! :*

Mereu o draguta, Oana >:D< te pup!

Ma bucur mult ca e pe placul tau :*

Ma bucur ca ti-a placut :)
Am luat o pauza cu unghiutele, le-am lasat sa "respire"

Eiii, multumesc, draga Rita :*

Ma bucur ca ti-a placut manichiura, abia astept sa mi-o arati si pe a ta :*
Te pupaceesc!

Multumesc mult! :* Sa stii ca si unghiutele mele sunt putin galbene, dar mai mult la varf :D am cam exagerat cu ojele de cand cu blogul :))
Te pup, mi-ar placea sa vad si unghiutele tale :)

Daaaa, e mooov, hi hi hi :) ma bucur ca-ti place

Pai...eu iti doresc sa ai rabdare, nu e nevoie chiar de foarte multa, iar rezultatul te va bucura :*

Ma bucur foarte mult sa aud ca-ti place :*

He he, si pe o unghiuta e binee :*

Multumesc. :)
Imi mai trebuie si ...talent! :))

Arata foarte bine!
Felicitari pentru rabdare :D.

Multumesc mult, ma bucur ca-ti place :*
Te mai astept pe blog :)

Multumesc frumos :*
Modelul asta mi s-a parut destul de usor, nu necesita foarte multa rabdare :)

Te astept si eu la mine ♥ http : / / merysyl.blogspot.ro

Trimiteți un comentariu