marți, 31 decembrie 2013

29. Green and white nails (Manichiura pas cu pas)

      Buna!!
   Pentru azi am pregatit o manichiura french in 2 culori: verde si alb. Au mai ramas doar 3 teme din colaborarea noastra, Autumn and Winter Nail Art Challenge.




     Este o manichiura usor de obtinut.

    Avem nevoie de o oja alba si una verde, iar conturul negru il vom trasa folosind o pensula subtire.

    La final aplicam top coat si asezam o pietricica pe partea verde.

    Simplu, nu-i asa? :)








Cum vi se par unghiutele mele? :)
Ce veti purta pe unghii de Revelion?


15 comentarii:

ce french fain, eu chiar nu mi-am mai facut de mult, dar modelul asta e deosebit.
Pupici :*

Simplu si foarte frumos! :D :*
Eu inca nu m-am hotarat ce voi purta. :P

sunt tare frumi <3 imi plac mult :*
sa ai un An Nou minunat si plin de bucurii!!!!!! :*

Ma bucur ca e pe placul tau, pupici :*

Eu am purtat putine manichiuri french si acum incerc sa recuperez, parca numai french mi-as face :))
Te pup!

Multumesc, draga mea! :*

Hi hi, merci :*
Iti doresc si eu un An Nou cu multe bucurii si impliniri, te pupacesc!

Chiar daca e simpla, manichiura e foarte frumoasa <3

cu drag :*
iti multumesc mult :*

Trimiteți un comentariu