sâmbătă, 28 decembrie 2013

28. Christmas Tree Nails (Unghii cu brad de Craciun)

    Imi cer scuze ca iar am ramas in urma cu manichiurile. Azi o sa va arat ce brad am impodobit pe unghiile mele :) Am realizat french-ul verde folosind oja Rimmel London Lasting Finish 238 Forest si am trasat o linie aurie cu Golden Rose Nail Art 129. Tot cu aceasta oja pentru nail art de la Golden Rose am facut french-ul auriu de la inelar, unde am mai trasat o linie neagra, urmand sa desenez bradul cu acrilice. Am atarnat pe el cateva globulete rosii, iar in varf am pus o stea din caruselul cu ornamente metalice de la baff.ro.


Ce parere aveti de unghiutele mele? 





   
      Nu uitati de C&C Winter Contest, va asteptam manichiurile pana pe 5 ianuarie 2014, aici gasiti toate detaliile despre concurs.


33 comentarii:

este superb manichiura si pare foarte simplu de realizat! Iar bradutul este super cute ♥

foarte frumoase Carla <3 bradutzul e super cute <3

Ce frumoasa este manichiura, french-ul cu auriu si verde se vede asa frumos si imi place mult si bradutul

e frumoasa tare manichiura ta <3 tot o sa imi iau si eu o oja de la Rimmel :D am si vazut azi cateva nunate superbe :D
pupici

Sunt mega dragute unghiutele tale,ai facut un model super ;)

Ooo, su-peer-bee! :)
Great inspiration!


Pup, Carla!
Ilda

Ihi, e o manichiura rapida :)
Te pup!! :*

Multumesc frumos, Oana >:D<

Multumesc mult, draga mea >:D<

Hi hi, sa imi mai arati ce unghiute ai mai facut, poti posta pe pagina de facebook a blogului, m-as bucura mult :)
Ma bucur ca-ti place manichiura, te pup! :*

Hihi, ma bucur mult, multumesc!! >:D<

Multumesc mult, mult :*
Te pupacesc!

Merci mult, draga mea! :*

imi place la nebunie french-ul tau iar bradutul e minunat :)

am sa postez azi sa vezi :
te pup cu drag :*

Adorabile unghiutele tale!
Adorabile! :D
Pupici

cat de super ti-au iesit :)
Toate culorile combinate asa sunt superbe !
Pupici :*

Multumesc frumos, Ela >:D<

Multumesc mult, Dee :*
Comentariul tau m-a inveselit, pupicei!!

Multumesc tare, tare mult, Madalina :*
Te pup si iti doresc un An Nou fericit!

Trimiteți un comentariu