luni, 23 decembrie 2013

27. Red nails (Unghii rosii) + sabloane french

    Hei, fetelor!

    Maine e deja Ajunul Craciunului, v-ati hotarati ce manichiura sa purtati in aceasta perioada? :)
   Eu va propun azi o manichiura french in V cu rosu la care am adaugat cateva perlute. Mi s-a facut dor de manichiurile french, deci sa nu va mirati daca veti mai vedea cateva zilele urmatoare :)




    Pentru realizarea acestei manichiuri am folosit:
- baza Moyra
- oja rosie Alix Avien 220
- benzi pentru manichiura french si perlute (pe acestea le gasiti pe site-ul baff.ro, sabloanele pentru french aici, iar perlutele aici)
    
    Perlutele au costat 6 lei, dar sunt multe tare, 1000 de bucati (o sa-mi ajunga toata viata :)) ). Pe site gasiti marimi si culori diferite, cele pe care le-am folosit la aceasta manichiura au dimensiunea 1,5 mm.

    Despre benzile pentru manichiura french pot sa va spun ca un set contine 8 modele diferite de french, un total de 250 de sabloane, pretul lor fiind 15 lei. In cazul in care nu ne descurcam sa trasam corect french-ul, acestea ne vor fi de mare folos, putand obtine forma dorita cu un efort mic :)




     Nu uitati de concursul cu manichiuri de iarna organizat impreuna cu Catalina, aici gasiti toate detaliile despre el.


     Maine este ultima zi in care va puteti inscrie la concursul de pe facebook de aici.


Va pup!! 




20 comentarii:

Arata tare frumos. E un model finut.

ce delicat model imi place tare mult Carla <3

E tare frumoasa manichiura ta, perlute ii dau o eleganta aparte! :)
Acum 20 de minute mi-am facut unghiutele cu rosu lucios si auriu texturat, sunt pregatita de Craciun. :))
Pupici

Arata excelent manichiura ta.
M-ar tenta sa o incerc. :)
Pupici

sunt chiar foarte frumi unghiutele tale <3
simplu si cu efect :*

sunt super dragute si finute :) :*

Sunt superbe perlele! Arata atat de fin :-)

Multumesc mult, Cristina! :*

Ma bucur ca e pe placul tau :*

Ma bucur ca-ti place mani :*
Te pup!!

M-as bucura sa o vad si la tine >:D<
Te pup!

Ma bucur ca sunt pe placul tau :*

Daaa, si mie imi plac perlutele, o sa-mi fac curaj sa le folosesc si la un model cu floricele :)
Pupici :*

Trimiteți un comentariu