duminică, 22 decembrie 2013

26. Sweets & candy nails (Unghii cu bomboane de Craciun)

      Hei, fetelor!

    Mi-am schimbat forma la unghiute, acum sunt mai patratoase siii...mi-a revenit cheful pentru pictat unghiute :) De acum sper sa nu va mai arat modele cum a fost cel de ieri!
    Tema de azi a colaborarii noastre este foarte dulceeee, trebuie sa avem bombonele pe unghiute.





  Aceasta este o manichiura usor de obtinut.

   Mai intai aplicam baza, iar apoi oja alba pe jumatate de unghie, asa cum vedeti in imaginea alaturata.
   Dupa aceea, am luat culoarea acrilica rosie si cu pensula subtire am trasat ungulitele serpuite (puteti folosi si o oja rosie cu pensula rubtire pentru nail art, dar stiti ca eu prefer acrilicele pentru ca e mult mai usor de lucrat cu ele).
   Nu-i asa ca e simplu? :)

   Scuzati-mi "talentul" la desenat in paint... :D


    Pentru ca mi-am dorit ca manichiura sa fie mai dulce, am adaugat niste...caramel :)) Mai exact, un strat de Golden Rose Carnival nr. 14. Nu uitati ca ojele Golden Rose le puteti gasi pe site-ul www.cosmania.ro, in aceasta perioada transportul este gratuit pentru comenzi de minim 49 lei si...daca va inregistrati pe site beneficiati de 10% reducere!
   Ei, ce ziceti de bombonelele mele?

Va puuup!! :*






23 comentarii:

foarte frumos au ieshit <3 tzi-au crescut shi unghiutzele :)

Superba manichiura, eu vedeam aplicatiile galbene ca pe niste note muzicale :)

You are invited on my International Giveaway

Ce dragut arat!! Si eu am facut un model cu Candy Cane!! :)
http://carlasbeautybox.wordpress.com/2013/12/11/candy-cane-nails/

Sunt foarte dulci si frumoase, imi plac mult :*

ce delicioase sunt !!!! super :X

Ma bucur ca-ti plac :)
Eu parca as vrea sa le mai scurtez, macar un pic :D
Pupici!

Multumesc frumos, Maria :*

Daaa, au mai crescut, dar cred ca o sa le scurtez iar :))

Hi hi, da, seamana cu notele muzicale ;))
Multumesc, pupici! :*

Am vazut si bombonelele tale :*
Pupici!

He he, merci mult, Mirelaaa! :*

Multumesc din suflet, Rita! :* >:D<

Trimiteți un comentariu