miercuri, 18 septembrie 2013

Masca reconfortanta pentru picioare Avon foot works review

  Am observat ca mai nou imi place sa scriu postari despre produsele dragi mie. Pana acum fugeam de review-uri, dar dintr-o data a inceput sa imi placa sa scriu si acest gen de postari. Tot ce imi doresc e ca acestea sa fie si pe placul vostru, iar daca vedeti ca lipseste ceva din review sau ceva nu e ok, nu ezitati sa ma trageti de maneca si sa-mi spuneti. Din greseli invatam cu totii si am mare nevoie de sprijinul vostru, sa-mi spuneti sincer atunci cand fac ceva ce nu e tocmai bine.
    Trecand la subiectul postarii, vreau sa va arat un alt produs care imi place, de aceasta data unul destinat ingrijirii picioarelor: masca reconfortanta 3 in 1 de la Avon.


    "Racoreste, exfoliaza si catifeleaza pielea. Picioarele sunt moi si netede la atingere."
    Am primit aceasta masca de la Catalina prin luna decembrie a anului trecut. La inceput nu prea am folosit-o, nu ma intrebati de ce. Apelam foarte rar la ea, poate...o data pe luna? Asta pana prin luna mai cand ceva s-a schimbat. Am inceput sa o folosesc saptamanal, in general dupa ce faceam baita. Asta e prima masca pentru picioare pe care o am incercat-o si probabil din cauza aceasta am fost putin sceptica la inceput. Nu stiam eu ce pierd, dar acum m-am trezit la realitate, sa zicem asa :D ador sa folosesc aceasta masca, mi se pare geniala. La inceput o foloseam pe picioarele umede, dar dupa un timp am ales sa o aplic pe picioarele uscate. Chiar daca m-am spalat inainte, ma sterg si apoi aplic masca. Mi se pare ca "functioneaza" mai bine. Pe ambalaj nu scrie cum trebuie folosita, deci probabil e ok in ambele moduri...Nu radeti de mine, v-am spus ca asta e prima mea masca pentru picioare :))

     Buuun...o masez asa frumos pe picioarele uscate si apoi astept cateva minute, uneori mai putin, alteori mai mult, in functie de rabdarea mea. Am observat ca isi face treaba si daca stau cu ea mai putin. Ce face mai exact? Imi lasa pielea atat de catifelata incat ma simt ca un bebelus, hihi. Dupa ce ma clatesc pe picioare ma simt ca in al noulea cer. Pe langa catifelare, masca asta imi racoreste picioarele atat de fain, imi place la nebunie, mai ales vara cand a fost cald! E tare placut sa o folosesc. Ii ador mirosul de lavanda, anul trecut aveam o mica obsesie pentru lavanda (pe langa cea cu rodiile, hehe). Luasem un detergent pentru rufe cu lavanda si iasomie, imi placea atat de mult mirosul, incat imi doream cat mai multe chestii cu lavanda. Masca aceasta a "picat" la fix!
    Valabilitate: 12 luni de la deschidere.
    Cantitate: 75 ml.

Voi folositi masti pentru picioare? Daca da, care va plac?

10 comentarii:

folosesc si eu, acum am una de la oriflame

Nu am folosit asa ceva pana acum, dar suna interesant :) Ai putea sa pui poze cu ingredientele si o poza cum arata crema ca textura culoare s.a. pentru un review mai complet :D

La mine e prima masca, daca s-ar termina cred ca as vrea-o tot pe asta ;))

Desigur, voi completa :* te pup!

Mie imi place tare mult :)

si eu folosesc de cativa ani prodele de la avon pentru picioare si imi plac tare mult. Mai ales cele care au fost in editiile de iarna :)

Eu as vrea sa incerc si un spray dezodorizant :D tu le-ai incercat? Ce parere ai?

am avut si spray-uri , de fapt am si acum :)
mie mi se par mai mult racoritoare , ca si miros nu persista asa de mult cum persista cremele.

Trimiteți un comentariu