joi, 12 septembrie 2013

Ghicitoare: Am gasit un mar gigantic!

     Buna, fetelor!

    Azi am pentru voi o postare putin mai diferita, e vorba de un mic joculet, o ghicitoare, cum vreti voi sa-i ziceti. In cele 3 saptamani cat am fost plecata, am trecut prin mai multe orase ale tarii noastre. Ei bine, intr-unul dintre ele am gasit ceva ce mi-a atras atentia. Niste mere gigantice! Desigur ca nu m-am putut abtine si am fugit rapid sa-mi fac o poza langa unul dintre ele.


     Nu-i asa ca e simpatic marul asta? ;))
     Ei, acum vine si ghicitoarea mea: in ce oras credeti ca e facuta poza? 
     Mai tarziu voi edita postare si voi spune care e raspunsul corect.


    [Later edit]: Poza este facuta in Bistrita.

    P.S.: Nu uitati de concurs!

 Va pup!!

21 comentarii:

Habar nu am unde e facuta poza, dar e geniala! :))

:)) Nu stiu pe unde ai fost, insa prima idee a fost de o zona cu multe livezi, dar cum traim in era "google" un search mi-a dezvaluit ca ar fi Bistrita :D asa sa fie oare?

You so cuuute :D E prima data cand te vad haha :D Cat de misto e marul :) Habar n-am unde se afla, dar imi plac tare mult :*

daaaaaa in Bistrita,le-am vazut asta vara in concediu, <3 shi mie mi-au placut asha mult, am vrut sa-mi fac shi eu poza cu ele dar eram in trafic shi nu am mai oprit

Bistrita... si nu e singurul mar.. sunt mai multe... si sunt si struti.. oare i-ai vazut?:D

Da, da, google-ul asta, tre sa ma dea el de gol :))

Prima data? :)) hihi, marul cel smecher e din Bistrita

Eu nu m-am putut abtine :)) mi-a placut tare mult

Struuuuti? Nu i-am vazut :(((

Ce fotografie frumoasa!:) Iar tu esti tare dragalasa!
Ma bucur ca am aflat astfel despre merele bistritene!

Pupicei!
Ilda

Eiii, Ilda >:D< multumesc, stii ca mereu esti o scumpa? :*

Nu stiam unde se pot gasi, dar e super interesanta ideea ;)

Da, chiar e draguta ideea ;)) sa vezi cu cata veselie alergam spre mar ca sa-mi fac poza :)))))

sigur si eu m-as fi dus sa fac poza cu el :))
Nu stiu in ce oras ...chiar sunt curiosa .

Daaa, cum sa nu-ti faci poza cu un mar mare si simpatic? :))
E in Bistrita :)

Trimiteți un comentariu