vineri, 23 august 2013

Ultimele achizitii, cadouri, premiu concurs (Haul)

    Tot vreau sa fac aceasta postare de ceva vreme, dar numai nu am reusit, mereu am gasit altceva de postat :)) Dar azi, in sfarsit, va voi arata noutatile mele:


     Iar acum sa le impartim in grupe...
  Pentru unghiute avem:


 - Dizolvant oja Ebelin
- sabloane pentru unghii
- 2 cutiute cu catifea
- sclipici hexagonal
- carusel cu strasuri
- 3 oje: Gabrini, Flormar 46 (ati vazut-o aici), Flormar Pretty P17 (aici)
- folii/stickere pentru unghii (sau cum s-or mai chema :)) )
     Pentru tot ce vedeti in poza de mai sus trebuie sa-i multumesc Catalinei, singurul lucru pe care mi l-am luat eu pentru unghii e sclipiciul galben neon =))))


     La categoria produse pentru unghii adaugam si premiul castigat la concursul organizat de Josephine (Rainbows in a jar). Multumesc mult pentru ojicile astea, sunt tare frumoase! <3 Manichiura cu care am participat ati vazut-o aici.


     La Yves Rocher am dat luna trecuta o comanda in care am inclus Gelul sampon pentru par si corp Manoi de Tahiti. Are 150 ml si a costat 10 lei. Mirosul e interesant, eu il voi folosi ca gel de dus.
     Deoarece comanda a fost mai mare de 39 lei, am primit surpiza mult dorita. Setul cu liliac: apa de toaleta si gel de dus. Ador mirosul lor, sunt tare bucuroasa ca in sfarsit le am si eu!


    De pe la Kaufland/ Auchan am achizitionat:
- Benzile depilatoare pentru fata Farmec. Sunt cu extract de Orhidee, iar culoarea lor e roz (am uitat sa le fac poza, imi cer scuze). Cutia contine 20 benzi cu ceara si 2 servetele cu Aloe Vera cu care sa curatam ceara. Au costat in jur de 7 lei.
- Daca lotiune pentru protectie solara m-am grabit sa-mi iau, cu lotiunea dupa plaja a mai durat putin. Am ales o lotiune Elmiplant cu extract de ceai verde. Are 200 ml si a costat 14 lei.
- Plasturi puncte negre pentru nas Montagne Jeunesse, n-aveti idee de cand tot zic ca vreau sa-i incerc :)) Setul contine 3 plasturi si a costat vreo 8 lei.
- Sare de baie Balea, primita tot de la Catalina, desigur! In Iasi nu exista dm si mi-e tare ciuda!


- Sapun lichid cu aroma de guma de mestecat Scooby-Doo. Pe acesta l-am cautat de multe ori la Auchan si nu l-am gasit pana n-am aruncat o privire la raionul pentru bebelusi, acolo l-am gasit (multumesc Rux pentru pont). Are 500 ml si a costat 3,5 lei.
- Balsam de buze Aile, de la Kaufland, desigur...are spf 30, de aceea l-am si luat. Pretul este mic, 4 lei.

Voi ce v-ati mai cumparat de curand?
Va tenteaza vreun produs din cele pe care le-ati vazut in aceasta postare?

46 comentarii:

Deci acolo se ascundea sapunul! Astazi merg sa il caut!

Sa le folosesti cu drag !

Ce de produse.Sa le folosesti sanatoasa :*

Sa le folosesti cu placere pe toate. :D
Pupici

Sa le folosesti cu placere!Sapunul m-ar tenta si are un pret bun :) si celelalte dar ma aptin :D
PUPICI :-*

Felicitari pentru premiul castigat la Josephine, meriti!:)
Imi place mult dizolvantul Ebelin.
Ma atrag foarte mult produsele YR din ultima ta comanda!
N-am prea facut astfel de cumparaturi recent, a fost nevoie sa fiu cuminte; am cateva poze stranse intr-un folder cu ceea ce am luat incepand cu luna iulie, nu stiu daca am inca material care sa merite o postare!

Sa folosesti sanatoasa noile achizitii!:)

Pupicei, Carla!
Ilda

Multe lucruri minunate :) felicitari pentru premiu :*
Ultimele cumparaturi...pai am o postare destul de mare :))

bineinteles ca la capitolul unghiute sunt multe noutati :).


sa le folosesti cu placere.

Uhuuuhuuuuu cate bunatati vad eu aici :D Ojele sunt superbeeee :X Sa le folosesti pe toate cu multa, multaaaa placere :* (PS: cu placere :*)

Sa le folosesti cu drag! :*

aahhh, ce produse bune ai tu aici!!! :) si eu stau in Iasi si sunt foarte nefericita ca la noi nu este dm...nu stii daca se mai da ceva cadou la o comanda mai mare de 39 lei? stiu ca se dadeau niste genti, printre care si o geanta cu cateva cosmetice...hmmm.. :)

uuhh da ma tenteaza plasturi puncte negre si sapunul scooby -doo nu ca celelalte nu ar fi tentante dar ma uit la buget6 si apoi ma intind cat pot dupa vorba romaneasca ,iubesc produsele marca yves rocher,sa le folosesti cu spor ..

Oh lala. Cate bunatati ai! Benzile depilatoare pentru fata de la Farmec, plasturii si bineinteles ojelee. Alea ma tenteaza maxim :))

wooau ce dea produse ador marca yves rocher ,si ma tenteaza lacurile si de ce nuy si plasturi puncte negre ,desi eam vazut de nenumarate ori in kaufland nu am achizitionat inca .

ce de bunatati, sa le folosesti pe toate cu mare placere. Sapunul lichid Scooby-Doo vreau sa mi-l iau si eu, am auzit ca se gaseste si la DM , dar nu l-am vazut. Si plasturii pentru puncte negre vreau sa-i incerc.
In ultimul timp nu prea mi-am luat asa multe, decat cremele pentru protectie solara, si imediat trebuie sa primesc pachetul de la Beauty UK pe care l-am castigat pe blogul Andei.

Asta da haul , sa le folosesti cu placere .Sapunul cu ScoobyDoo ma tenteaza

sa le folosesti pe toate cu placere
am avut si eu dizolvantul de la Ebelin si mi-a placut mult. Am Si plasturii pentru puncte negre dar nu sunt super multumita de ei.. dar o sa le fac un review. :D
pupici!

sa le folosesti pe toate cu placere

am avut si eu dizolvantul
de la Ebelin si mi-a placut mult. Am Si plasturii pentru puncte negre
dar nu sunt super multumita de ei.. dar o sa le fac un review. :D
pupici!

Benzile pentru fata de la Farmec mi-au placut mereu,insa astea cu orhidee m-au dezamagit(iti ramane pe fata in unele locuri de zici ca ti-ai intins putina guma si e f lipicioasa)..abia astept sa le termin si sa imi iau altele :D

sa folosesti cu placere toate produsele, de abia astept sa vad din oje pe unghiute :)
Benzile pentru nas miemi-au placut mult, prietenei mele nu prea i s-au parut reusite, cred ca depinde de ten si de pori :D

Sa le folosesti cu placere, cate oje faine! xo

ce nuante frumoase au ojele!:)
sapunul lichid ma voi duce sa il caut si eu in Auchan Iasi :D
pup

Mmmm, ma uit la cel cu liliac si ma intreb cum miroase! Ti pup

Daaa, acolo s-a pitit :)))

Multumesc mult, Adina! :*

Multumesc, multumesc!! :*

Da, merita incercat sapunul :)
Te pup!!

Multumesc mult, draga Ilda! :*
Eu m-am indragostit de setul cu liliac de la Yves Rocher!
Eiii, las ca e bine sa fim si econome, hihi :)
Te pup!!

Multumesc muuult :*
Ia sa vedem si postarea ta!

Daaa, sunt, dar nu esti sunt vinovata :))) ha ha ha!

Daaa, clar le voi folosi cu placere :X
Multumesc inca o data :*

Da, mi-e tare ciuda ca nu este dm. Am fost plecata in vacanta si am fost tare bucuroasa ca am putut sa fac niste mici cumparaturi in dm.

Ofertele la Yves Rocher se schimba in fiecare luna, de exemplu acum in septembrie poti primi o geanta pentru cosmetice, dar e la o comanda de 99 lei..
Te pup! :*

Daaa, tre sa fim atente si la banuti! Sapunul are un pret ok :)
Multumesc! :*

Si mie imi plac in special gelurile de dus Yves Rocher :)
Crede-ma ca si eu am trecut de multe ori pe langa plasturi pana sa ma hotarasc sa-i cumpar :)))

Da, am fost plecata in vacanta si am avut ocazia sa trec pe la un dm (la mine in Iasi nu este). Cercetand cu atentie fiecare raftulet, am observat si sapunul Scooby-Doo, doar ca e cu vreo 2 lei mai scump decat in Auchan :D
Cremele cu protectie solara sunt intotdeauna necesare vara :)
Te pup!

Multumesc :* sa-l incerci si tuuu!

Eu le-am luat pentru prima data astea cu orhidee, am mai folosit simple :D
Sper sa nu fie rele...

Cu siguranta vei vedea ojele cat de curand :*
Sper sa-mi placa si mie benzile :)

Daaa, ojele mereu sunt faine :)) :X

Ihi, si mie imi plac ojele :)
Ai gasit sapunul?

Mie imi place la nebunieeee :X

Hi hi :) mie imi place mai mult unul cu mere verzi de la Kaufland :D

Trimiteți un comentariu