duminică, 25 august 2013

Gel de dus cu cafea Yves Rocher review

    Sunt sigura ca aproape toata lumea stie de minunatia asta de gel de dus, dar trebuie sa va spun si eu ca imi place, o parere in plus nu strica niciodata, nu-i asa? :D


    "Regasiti in fiecare dimineata o senzatie infinit delicata cu acest gel de dus crema intr-o textura onctuoasa in aroma intensa, invaluitoare a bobului de cafea din Brazilia."

    Mi-am luat acest gel de dus dupa o perioada lunga in care l-am vazut pe toate blogurile si visam intruna la el. Si sa va zic ce mi s-a intamplat. Tot citind despre el ca e extraordinar, mi-am facut o parere super buna despre el si imi imaginam cine stie ce miros puternic de cafea. In momentul in care l-am primit, eram putin racita. Cred ca mirosul meu era putin afectat, ca nu simteam ca e cine stie ce de capul gelului de dus. Si l-am folosit de doua ori si eram oarecum dezamagita, ma asteptam la mai mult. Si stiu ca il abandonasem o vreme, vreo doua saptamani. Dupa aia am inceput sa il folosesc din nou si incet, incet sa il indragesc, pana m-am indragostit de el. Miroase extraordinar, exact cum citeam si pe la alte fete. Pe langa miros, imi place foarte mult consistenta lui cremoasa. Nu usuca pielea, din contra, aceasta se simte catifelata dupa un dus invaluit in aroma cafelutei ;)) hihi! Ambalajul e dragut, mai putin capacul. Mi se pare cel mai groaznic capac posibil :)) la primele deschideri ma chinui mult (asta si din cauza ca nu vreau sa folosesc unghiile, sa nu le rup) si de obicei cer ajutorul prin casa, sa-mi fie desfacut gelul de dus :)) In rest totul e perfect, e un gel de dus de vis!
    Valabilitate: 6 luni de la deschidere.
    Pret: intre 7,5 si 10,5 lei.
    Cantitate: 200 ml.
    Il gasiti pe site sau in magazinele lor.
    L-as recumpara? Da, cred ca e un gel de dus pe care trebuie sa-l ai in permanenta aproape.

    In caz ca mai exista vreo persoana care nu la incercat, vi-l recomand cu drag. Nu mai asteptati pentru ca merita fiecare banut! Iar dintre cele care l-au incercat, sunt curioasa. Exista vreo persoana care sa nu-l iubeasca?

29 comentarii:

si eu il am in stash. poate pana la iarna ajung si la el :D

Eu nu l-am incercat si nici nu stiu cum miroase. Parca nu ma atrage la un gel de dus, aroma de cafea. Desi sunt bautoare inraita de cafea si ador mirosul.

si eu il ador

am scris aici de el:http://ladytruemiss.blogspot.ro/2013/07/cele-mai-bune-geluri-de-dus.html
KISSES:*

Exact! Trebuie să-l ai mereu aproape!
Foarte mult îmi place acest gel de duș și mie, l-aș cumpăra la nesfârșit!

nici eu nu l-am incercat..ar trebui sa-i ajjunga surorii mele un gel de dus Yves Rocher pe care l-a castigat, si normal, eu il incerc! :D
cat de curand voi face si eu o comanda proprie, pentru ca vreau sa ma invalui in aromele de cafea ale acestui gel de dus! :)

Este preferatul meu. <3
Pupici

Nu l-am incercat :D dar cred ca e "demential" cu aroma de cafea :)
pupici :-*

si eu mi l-am comandat dupa ce am citit despre el pe toate site-urile. Si, desi sunt o mare iubitoare de cafea si ador mirosul de cafea, in gelul de dus nu prea mi-a placut sa simt acest miros...ciudat, nu?
In rest nu am nimic ce sa-i reprosez :)

Si eu l-am cumparat dupa ce l-am vazut pe la toate fetele si miroase atat de bine :D capac-ul il deschid cu prosopul sau ajutor :D imi place ca baia miroase super dupa dus :D

Este al 2 lea review pe care il citesc saptamana aceasta la aceste gel de dus si al 10 lea review pe care il citesc despre el.Numai review-uri pozitive.TREBUIE sa il incerc si eu :)

Eu il adoooor :X am scris si eu despre el :X

shoeper-women.blogspot.ro

Daaaaaa, si mie imi place! il am de la tine si iti multumesc mult!

Oooo, nuuu, cum sa stai departe de el pana la iarna? Macar l-ai mirosit? :X

Deci...iti place mirosului de cafea si zici ca nu ai incercat gelul asta de dus??? Hmmm, eu zic sa ti-l iei :* e super!

Hihihi, ma bucur :) sa-l folosesti cu drag!

Claaar! Trebuie neaparat sa-l recumpar :)

Da, da, da!! Sa-mi spui daca iti place si tie :*

Hihihi, chiar miroase super :X

Eu ma asteptam sa fie mai puternic mirosul si nu mi-a placut foarte multe la inceput, dar dupa aceea am inceput sa-l iubesc :)

Hahaha, si eu fac la fel cu capacul :)) mai nou am ajuns si eu la prosop, nu se mai poate! Astia au ceva cu unghiile noastre :)))

Daaa, chiar trebuie sa-l incerci, e un gel de dus care isi merita toti banutii :)

Hihi, stiu, citisem in multe parti despre el inainte sa mi-l iau :)

Iiii, ma bucur tare mult ca iti place :* pupici, Catuta!!

Al meu e pe terminate, astept sa mai consum si din celelalte geluri de dus si apoi il recumpar :)

Trimiteți un comentariu