luni, 19 august 2013

Castigatoarele C&C Summer Contest

     Iata ca a sosit timpul sa va anuntam si castigatoarele la C&C Summer Contest. In primul rand vreau sa va multumesc inca o data pentru fiecare inscriere, pentru toate manichiurile frumoase pe care mi le-ati aratat. Sper ca v-a placut acest concurs pentru ca mie da si abia astept sa dau startul urmatorului, hi hi! N-o sa va tin prea mult la povesti pentru ca sunt sigura ca sunteti foarte curioase sa aflati cine sunt cele doua castigatoare.
    Dupa cum stiti, primul premiu merge la una dintre cele 4 manichiuri care ne-au placut cel mai mult. Cele 4 manichiuri sunt realizate de:

Oana Gabriela
Madalina Maddy
Spac Madalina
Cornea Marina

     Random a ales-o pe...:

Cornea Marina!!!! Felicitariiiiii!!!

     Premiul al doilea merge la una dintre primele 3 manichiuri pe care voi le-ati votat! Astfel, pe primele 4 pozitii s-au clasat:

Bejan Mihaela
Roxy
Sorina
Cornea Marina

Random a decis:


Sorina, tu esti norocoasa! Felicitari!

Va multumim pentru participare si va asteptam cu drag sa reveniti pe blogurile noastre!
Va pup!

9 comentarii:

Felicitari castigatoarelor ;)

Vai mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Deci nu imi vine sa credddddddddddddd:x sunt ataaaat de fericitaaaaaaa!!!!! E primul meu concurs castigaaaaaatttt! Va multumesc!!!:*:*:*

Felicitari! :) Astept mail cu datele tale.

Felicitari castigatoarelor :D

Multumeeesc!:* Cred ca ti-a trimit Catalina datele , daca nu sa imi spui ca trimit si eu un mail:* Distractie placuta la mare:D

Trimiteți un comentariu