sâmbătă, 17 august 2013

31. Recreate a manicure you love - Colaborare 31 teme de manichiuri

     Din pacate am ajuns la ultima tema a colaborarii cu cele 31 de manichiura...Imi pare sincer rau, mi-a placut tare mult aceasta colaborare. Azi mi-am ales un model de-al unei fete care a participat la aceasta colaborare, un model care imi place foarte mult. Sa va arat ce a iesit:



     Daaa, am ales o manichiura de-a Madalinei (postarea ei aici). Initial mi-am dorit sa fac o manichiura super simpla cu puncte deoarece eram pe fuga. Si am aplicat o oja rosie Gabrini 3D nr. 27 care mi-a placut cum arata pe unghiute, are un luciu tare frumos. Pe cand sa ma apuc facut modelul cu puncte, am realizat ca nu s-ar potrivi la "a manicure you love". Mi se parea dragut, dar atat...Asa ca am ales o alta manichiura la care ma gandeam de ceva vreme sa o fac, dar n-am ales-o din prima pentru ca am zis ca imi va lua mai mult timp. Am ramas asa cu oja rosie, n-am mai creat gradientul Madalinei si am trecut la pictarea modelului zebra. Madalina a folosit o placuta si cred ca asta e motivul pentru care am zis ca imi va lua ceva sa fac modelul. Daaaar, surpriza mea a fost ca parca eram bagata in priza, m-am apucat rapid de trasat linii si pac, pac, gata modelul. Mi-a luat un picut mai mult de 5 minute. Stiu, rezultatul nu e la fel pe toate unghiutele, dar sper totusi sa va placa! Ma gandeam ca va dura mai mult sa-l fac la fel pe toate unghiile, de aceea am preferat sa dau frau liber imaginatiei si am plasat liniile care incotro :))


     Si daca tot am folosit oja Gabrini castigata la Rainbows in a jar, am zis sa mai adaug si un lac cu sclipici care face parte din acelasi premiu. Sclipiciul este argintiu (Orkide G-02) si poate parea putin banal, dar credeti-ma ca nu e deloc asa! La soare e dragutel, se vede argintiu, dar daca ma duc mai la umbra, sclipeste in toate culorile <3 e fantastic!





22 comentarii:

Hihi, arata foarte frumos! Modelul zebra zici ca este stampilat! Imi place muuult :*

Cat e de draguta manichiura :*

Atat de mult imi place incat voi incerca sa o recreez si eu! Voi renunta la acel lac cu sclipici argintiu, desi la tine arata foarte bine!
Ai unghii superbe! Te felicit, Carla!:*

Ilda

Mie imi place cum a iesit design-ul, chiar daca nu sunt la fel. Zebrele nu seamana intre ele :)

Foarte frumos modelul zebra :-)

woooah, arata genial modelul zebra <3 puup, ma bucur ca-ti plac ojele!

Au iesit foarte bine si sincer am crezut ca ai pus mana pe o placuta ;)

a iesit foarte fain:D imi place mai mult fara sclipici :D

Daaa? <3 ma bucur ca-ti place!

He heee, ce ma bucur :* sa-mi spui daca ai incercat! :)
Pupiceeei!!

Mie mi-a placut ca e foarte rapid de facut :) merci!!

Multumesc din suflet :* sunt foarte frumoase toate, in curand le incerc si pe restul!

Hehehe, ma bucur :* te-am pacalit un pic? ;))

Ma bucur :*
Mie imi place mai mult cu sclipici, se vedeau tare frumos :X

Trimiteți un comentariu