luni, 29 aprilie 2013

Iarba si floricele - Colaborare de Paste

     Bunaaa!! Aceasta este o postare programata, eu sunt la scoala la ora aceasta. Dupa cum v-am anuntat, in urmatoarele zile veti vedea modele de Paste. Pentru azi v-am pregatit ceva usor, o manichiura care nici 10 minute nu mi-a luat. Imi placea cum arata, dar in poze...n-a iesit prea bine :( Eu sper sa va placa ideea si sa o incercati. Chiar e simplu de realizat. Incepeti prin a picta firele de iarba, apoi folosind punctatorul faceti cateva floricele, top coat si asta e tot! :)



      Primele doua poze sunt facute inainte de a aplica top coat. Imi cer scuze pentru firele de habar-n-am-ce-sunt care mi s-au lipit de mana...



      Mai de mult am facut un model care s-ar incadra perfect in tema aceasta, l-ati vazut aici. Mi-au placut la nebenie unghiutele galbene!


 Pentru a vedea si ce au pregatit celelalte bloggerite, va invit sa accesati linkurile de mai jos:


Va doresc o saptamana frumoasa!!

32 comentarii:

Ai niste unghii superbe! Imi plac mult ambele manichiuri. Si galbenul acela e minunat!

E foarte simpatica manichiura ta.
Imi place. :D
Pupici

foarte draguta:x

te invit pe: http://beautybyiris.wordpress.com/

Awww... cat sunt de dragute <3
Si mie mi-ar placea sa fac parte dintr-o colaborare de acest gen <3
Te invit pe blogul meu: http://btl-allysa.blogspot.ro/

Iui, ce dragalase sunt. Datorita noua, blogosfera a "inflorit".

Pup.

Este foarte draguta manichiura :) vesela si frumoasa

Ce idee buna de primavara! De fiecare data cand vad ceva nou nu ma las pana nu testez, si de data asta trebuie sa dau fuguta dupa oja galbena, sa o pun si eu in practica. Singura diferenta e ca unghiile mele sunt mult mai mici. Oricum vine primavara si la la ele. Mersi de idee.

Foarte frumoase ambele manichiuri , de cele cu galben m-am indragostit de cand le-am vazut prima data .iar cea de azi e super draguta.:*

ce frumos ti-a iesit, imi plac unghiutele tale.

ce dragute sunt! :) sunt curioasa ce vei avea pe unghii chiar de Pasti.

Foarte simpatice! :) Abia astept sa vad ce ne mai pregatesti,am nevoie de inspiratie pentru manichiura de Paste. ;))

Multumesc frumos, Mihaela :*

Poate un pic prea copilaroasa ;))

Multumesc :* am trecut si pe la tine

Multumesc mult, Elisa :* voi trece si eu pe la tine!

Multumesc, Adina :* te imbratisez cu drag!

Daaaa, a inflorit putin ;))

Daaa :X cele galbene sunt preferatele mele!

Multumesc, Florentina :*

Ma faci sa rosesc :D

Si eu sunt :)) cred ca va fi ultimul model pe care-l voi face la aceasta colaborare :)

Daca vrei ceva anume, poti sa-mi spui :* sa-mi pun mintea la contributie :D

Arată minunat! ♥
Și eu sunt la început cu blogul , dar sper să ajung la nivelul tău!
Dacă vrei să-mi faci o vizită , te aștept cu plăcere!
http://gabriela-popescu.blogspot.ro/

Esti tare draguta, Gabriela :* bine ai venit pe blogul meu!

Am vazut ca si tu ai un blog foarte interesant! Te pup!!

Îți mulțumesc pentru complimente , Carla! :* Sunt încântată că pot face parte din acea comunitate care apreciază adevărata valoare (precum blogul tău) . Își mulțumesc , de asemenea , și pentru gândurile bune despre blogul meu! La fel și eu!:*

Ohhh, multumesc! M-ai facut sa rosesc :D

Trimiteți un comentariu