miercuri, 24 aprilie 2013

Colaborare Flower Wednesday (3)

    Aceasta e ultima manichiura din aceasta colaborare. Initial n-am vrut sa mai pregatesc un model, dar m-am trezit cam tarziu si deja apaream in lista fetelor care au postat, asa ca m-am pus la treaba.
    Am optat pentru un french rosu si pentru ca aveam nevoie ca manichiura sa aiba si floricele, am decis sa lipesc niste stickere. Dar sa va arat ce a iesit, nu?



     Imi place cum arata si chiar vreau sa mai incerc modele cu french. Nu am facut prea multe, dar de data aceasta mi-a iesit binisor...chiar si la mana dreapta, in afara de un deget, chiar am trasat french-ul drept :) 


      Am folosit oja Alix Avien nr, 220 pe care o puteti vedea aici simpla, sau aici cu modelul heart patches.



      Acum sa vedem ce modele cu floricele au realizat si celelalte fete:


Va pup si sper sa va placa unghiutele!!

Daca v-au placut unghiutele mele galbene, va rog sa-mi dati un LUV aici. Multumesc frumos! :*

   

33 comentarii:

Deci imi plac mult de tot! Ce bine-ti sta cu french rosu!

Arata minunat si florile sunt chiar de efect. Pupici.

Ce bine arata french-ul rosu pe unghiile tale. Imi place mult.

Superbe, ar mai trebui sa faci french-uri pe unghiute mai ales ca le ai lunghii si frumoase.

Daaa, un french e intotdeuna elegant :)

E prima data cand incerc pe rosu, merci :*

Mai ales ca nici nu trebuie sa ne chinuim sa le pictam, doar le lipim si gata :))

Da, ai dreptate :) asa voi face, cand erau unghiile scurte numai la french ma gandeam si acum ca sunt lungi nu stiu de ce nu mi-am facut :))

Supiii! Floricelele le-ai facut cu stampila?

Foarte draguta manichiura! :*

Pozele sunt superbe, iar manichiura e MINUNATA! M-am indragostit de forma unghiilor tale. Sa iti faci mai des french, ca le pune frumos rau in valoare. Pup.

Imi place foarte mult. Ai niste unghiute atat de delicate.

Nu, nu, am scris in postare, sunt stickere :)

Frumoase, frumoase unghiutele tale. :)
Pupici

Buna

Te-am nominalizat pentru Super Sweet Blogging Award :)

http://ana-roz-mov.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

Daaa, chiar m-am gandit azi la cateva modele cu french :) sigur imi voi mai face

Buna:) Ma bucur ca te-am descoperit,pe mine aici ma gasesti:)
ciocolatacuzahar.blogspot.ro

Multumeeesc :* ador french-ul :X:X

Multumesc frumos, bine ai venit!! :*

Trimiteți un comentariu