marți, 23 aprilie 2013

Versatile Blogger Award


     De curand am avut bucuria de a fi nominalizata pentru acest premiu frumos. Iata care sunt regulile:
1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul către blogul respectiv.
3. Selectează 15 bloggerițe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmărești constant.
4. Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunța.
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.

1. Multumesc frumos Ana ♥ Diana's Beauty Mix si Rally!
    http://mmmmmmsm.blogspot.ro/

4. Bifat

5. 7 lucruri despre mine...sa vedem:
- in ultima vreme incepe sa imi place foarte mult verdele (de fapt...cam toate culorile, dar zilele astea am ceva serios cu verdele!)
- ador primavara, vremea frumoasa, insorita
- imi place sa inot
- de curand mi-am descoperit o noua obsesie...gelurile de dus :D dar totusi astept sa se termine cateva din cele pe care le am pana sa mai iau altele
- imi place sa ma uit la seriale, dar nu prea ma mai lasa timpul sa fac asta
- ador chestiile sarate (sticks-uri, saratele, saleuri, etc.)
- marea e marea mea iubire :)) v-am mai spus asta, stiu...dar nu pot sa ma abtin!

La multi ani sarbatoritilor de azi!! :*

12 comentarii:

Cand aveam vreo 12 ani imi faceam planuri de viitor...ca o sa-mi cumpar un apartament la mare si alea, alea :))

Ma bucur, draga mea! Te pup!!

Foarte dragute raspunsurile si in cea cu primavara si marea ma regasesc si eu. ;)) Fiind zodia rac,cred ca as putea sta zile intregi in apa marii. ;;)
Totusi,deoarece inca n-am intrat in lumea blogosferei romanesti,ce e cu ,,Blogger Award''? Despre ce e vorba? :">
Multi pupici de aici! :*

Hihi, ma bucur ca ne asemanam :*
Blogger award e exact ce vezi :) esti nominalizat si apoi la randul tau dai premiul mai departe, desigur...trebuie sa respecti regulile (sa multumesti persoanei care te-a nominalizat, sa spui lucruri despre tine, etc.). Sper ca ai inteles :* te pup!!

Sa stii ca si eu ador snacks-urile si toate gustarile sarate! :D Dulce nu prea mananc. Si mie imi place mult sa ma uit la seriale, chiar am facut si un articol pe blog cu ce am urmarit in ultima vreme. :) Multumesc mult pentru nominalizare ,insa am mai facut acest tag. :*

thank you! si mie-mi place verdele ;)

Scuze, nu stiu de ce am uitat sa raspund :D

Sunt moarta dupa chestiile sarata, dar de o luna in coace cred ca am trecut si la dulciuri, parca mananc mai mult ca de obicei :))
Te pup!

Un punct in plus pentru faza cu inotatul, eu inca nu stiu. Si mie imi place sa vizionez fel si fel de seriale.

Multumesc pentru ca ai facut acest tag!
Pupici!

Mie imi place asa de mult la mare, deci nu se putea sa nu stiu sa inot :))
Te pup :*

Trimiteți un comentariu