marți, 26 februarie 2013

Ombre nails

     Buna! Aceasta manichiura este creata pentru colaborarea 10 ZILE DE NAIL ART. O alta manichiura realizata pentru aceasta colaborare o puteti vedea dand click aici. Dar sa trecem la unghiutele de azi, tema se numeste Ombre nails. Am mai avut 2 manichiuri de acest gen pe albastru si pe roz, iar de data aceasta am optat pentru verde, ma rog...2 nuante sunt de turcoaz :D




     Si ojele folosite:


     Acum ia sa vedem pentru ce culori au optat celelate participante la colaborare:

Ela's Dreams(Mihaela Claudia) - http://elasdreams.blogspot.ro/

31 comentarii:

chiar frumoase toate culorile:)love it:)

Imi place cum a iesit si foarte frumoasa nuante de pe degetul mare

http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

Ce culori superbe! Imi place extrem de mult. E atat de fresh manichiura ta.

pe mine ma duce cu gandul la mare :)

Ce culori frumoase<3 cel mai mult imi place Leydi 732

Ce de nuante vesele!! Ce bine ca vine primavara si o sa le putem purta tot mai mult ;))

cat de frumoase sunt culorile imi plac :)

Multumesc frumos, Stefania :* la vara cu siguranta refac manichiura :)

Merci, parca era vara pe unghiile mele ;))

Oh, numai de mare sa nu-mi aduci aminte...mai e tare mult pana ii fac o vizita :(

Multumesc frumos, Madalina :*

Multumesc mult, Yarina! :* Si mie imi place oja asta pentru ca e sidefata si sclipeste asa frumos :X

Foarte frumoase, nu ma pot hotari care nuanta imi place mai mult :D

Yoooy...ce frumuseti ne-ai adus :> .Cea de pe degetul aratator e superba!

Suuuper arata nuantele din manichiura ta! <3
Pupici

Heeeii super!:D Eu mi-am facut ombre nails cu ajutorul unei oje albe:D. Adaugam din ce in ce mai mult alb , in felul asta am folosit nuantelei aceleiasi oje:D! Super si ideea ta:*

vai ce frumos e verdele de pe degetul mare ♥ superb. Eu inca nu am vazut ojele leidy la mine in cartier :(

Ai niste unghii superbe. Imi plac mult si culorile pe care le-ai combinat, arata foarte dragut :*

Da? Iti place? Eu am mai folosit-o doar o data, dar nu-mi placea cum arata pe toate unghiutele :)) Asa pe una parca e draguta :)

Da, am mai incercat si eu asa :) dar daca tot aveam oje verzi, la ce sa ma complic? :))

Multumesc :* in alta parte nu ai gasit? :D eu dau de ele cam peste tot :))

Multumesc mult, Claudia >:D<

Da , da multttt mai usor!:D si foarte frumoase;;)

Daa, vara ar merge foarte bine :* multumesc!

Imi plac, sunt foarte "vesele"!

Trimiteți un comentariu