sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Va invit la pizza!!

     Saptamana trecuta am facut intr-o seara pizza siii...ma gandeam sa va arat si voua. Blatul e facut acasa, asa ca voi incepe prin a va arata cum sa-l faceti.



     Ingrediente pentru blat:
  • 250 g faina
  • 10 g drojdie
  • 1 lingurita ulei
  • 1 lingurita zahar
  • sare
       Ingrediente pentru topping pizza:
  • Salam de Sibiu
  • Salam Sasesc
  • ciuperci
  • cascaval
  • masline
  • 1 ardei rosu
       La ingredientele pentru topping nu am scris cantitatea, dar veti vedea din poze (nu le-am cantarit, ci am pus asa..."din ochi").
       Si acum sa trecem la pregatirea blatului. Luam drojdia si o inmuiem in apa calduta, dupa care o amestecam cu faina si o framantam.


        O lasam la dospit 15 minute sau chiar mai mult pana arata cam asa:


       Pe o planseta de lemn presarata cu faina, intindem aluatul cu ajutorul facaletului. Punem hartie de copt intr-o tava si picuram putin ulei. Apoi asezam blatul in tava si il dam la cuptorul preincalzit, timp de 10 minute, la foc mic.
 
      In acest timp pregatim ingredientele pentru pizza:
    Curatam ciupercile si le taiem. Le punem la calit pana se rumenesc.


       Taiem salamul, ardeiul, maslinele si razuim cascavalul.


      Incepem sa asezam ingredientele pe blatul care a fost scos din cuptor.


     Asezam salamul:


      Apoi sosul de rosii (care trebuia pus inainte de salam, dar eu am ales sa-l pun acum...dar nu pentru ca am uitat :)) ), apoi ciupercile, maslinele, ardeiul, iar la urma cascavalul.






      Dam tava in cuptor la foc potrivit pentru 15-20 de minute, in functie de cuptor.
      Si...tadaaaaaaaaa:


      Taiem pizza si o servim cu sos de rosii facut acasa (nu cu ketchup de la supermarket) pentru o savoare mai deosebita. Pofta buna!!


     Ati vrea sa mai vedeti pe blog retete usoare (pe care sunt sigura ca le cunoasteti, dar as vrea sa va arat si varianta mea)...ce ziceti?

4 comentarii:

Ce pofta mi-ai facut! Si e preferata mea :-*

miaamyy :) carla, mi-ai facut o poftaaa!!!

Acum mi-am facut si eu mie pofta :)))))

Las ca si eu salivez acum :))))

Trimiteți un comentariu