miercuri, 16 ianuarie 2013

Ombre nails

     Buna!! Ce fac feteleee? Eu eram putin trista ca vacanta a trecut atat de repede, dar acum sunt bucuroasa pentru ca si restul zilelor trec repede. Aproape s-a dus o saptamana de scoala si tot repede vor trece si lunile care au mai ramas, imediat e vacanta de vara, nu? Parca mai inainte intrasem la liceu, dar ia uite...la anu` deja dau bacul...In fine, sa trecem la unghiute.
     Aseara mi-am facut manichiura de tip ombre si atata m-am enervat cand am vazut ca o culoare a unei oje iese in poze atat de diferit de realitate, incat am zis ca mai bine las pe a doua zi postarea...sa fac poze la lumina zilei.
     Pozele de aseara:

fara blitz
cu blitz

      Culoarea care imi crea probleme e cea de la degetul mijlociu. Va arat poza pe care am facut-o azi (intre timp mi-au aparut cateva bule). Aici se apropie cat de cat de realitate:


     Va plac unghiutele mele roz? Voi ati incercat acest tip de manichiura? Eu am mai facut doar pe albastru, o puteti vedea in postarea de aici.

    [Later edit] Ojele folosite le puteti vedea in poza de mai jos, unde am notat si numarul fiecareia:


16 comentarii:

Foarte frumoase mie imi plac mult!Eu nu am incercat o astfel de manichiura dar pe viitor poate ,poate :-*

i followed you back! Thanks :)
xx

super dragalase! si super schimbarea blogului:*

Wow! Fantastic nails! And that idea about "ombre lacquiers"! So nice : )

Merci, ma bucur ca-ti place cum arata noul sablon :)

ce oje si nuante ai folosit? Pentru primele 4 ma intereseaza mai exact :D

Am facut acum o poza cu ojele si am atasat-o in postare, sper sa te ajute :* daca mai ai intrebari, le astept cu drag :) pupici!

Trimiteți un comentariu