luni, 5 noiembrie 2012

Mustache nails (unghii cu mustati)

     Una dintre voi, dragutele mele cititoare, mi-a propus sa incerc mustache nails. De aceea, pe unghiutele mele au crescut...mustati. Sa va arat ce a iesit:


     Dupa cum vedeti nu este un model simplu cu mustati, ci am ales sa ma joc un pic mai mult cu unghiutele.


      [Later edit] va las un video cu un tutorial pe care l-am gasit pe youtube pentru realizarea mustatilor:


      Sper sa va placa acest model! Voi ati incercat mustache nails?
      A.L.E., iti multumesc pentru sugestie, daca mai aveti propuneri de modele le astept cu mare drag!
      Sa aveti o saptamana cat mai frumoasa!

24 comentarii:

Ti-au iesit mai bine decat imi imaginam! :D Poti sa-mi spui,te rog,cum ai facut mustatile? Am incercat de 2 ori si tot nu mi-au iesit...
A.L.E

Ha ha, ce haioase sunt! Imi plac foarte mult :*

vai cat de haioase sunt. Moda mustatilor e de ceva vreme, ins amie de abia acum a inceput sa-mi placa :D

Ce franțuz mustacios ai pe unghiute. ^^ Imi plac!!

Pfui...mustatile :)) par asa de usor de facut, dar in realitate eu m-am cam chinuit. Eu am incercat sa urmez un tutorial de pe youtube, o sa-l adaug in postare :)

Merci, ma bucur ca-ti plac :*

Hi hi, merci :* incerci si tu sa faci mustacioare unghiutelor? >:D<

Ce frumoase sunt unghiutele tale. Ti-a iesit superb modelul. si mie imi plac tare mult mustatile. ;))
Pupici

Multumesc frumos :* te pup si eu!

Ce simpatice, ma fac sa ma gandesc la piesele lui Caragiale :D

Caragiale? Hmmm...ma bucur ca-ti plac :*

Ma bucur mult cand gasesc bloguri cu fete pasionate de nail art. Esti foarte creativa, ai unghii dragute asa ca poti sa ma numeri printre membrii acestui blog!

Multumesc, ma bucur tare mult sa aud asta >:D< Te pup!

Imi place! Si cel mai mul ideea ta geaniala cu palaria, cu punctuletele, esti tare!

imi place foarte mult ideea de a adauga si alte motive la acest model cu mustati :)

Hihi, ma bucur mult ca-ti place :*

dar ce ai in mana cand le pictezi?

Te referi la ce pensula folosesc? :)

Uite aici: http://sunafterstormblog.blogspot.ro/2013/01/participare-concurs-meg.html, in a patra poza poti observa cat de subtire e pensula pe care o folosesc de obicei la modele (este cea alba cu albastru), dar daca doresti, pot sa fac o poza doar cu pensula si sa-ti arat, numai sa-mi spui :)

Trimiteți un comentariu