joi, 22 noiembrie 2012

Mov si auriu

     Buna!!
     Saptamana aceasta n-am avut timp de unghiute si din aceasta cauza va voi arata un model pe care l-am facut mai de mult, cam prin luna mai:


     Cred ca aveti impresia ca ati mai vazut acest model, dar chiar asa si e, l-ati vazut la Catalina. Mie mi-a placut foarte mult si am zis sa-l incerc. Chiar as mai vrea sa-l mai fac o data, pe alta culoare pentru ca atunci cand am incercat prima data, nu prea ma descurcam cu sclipiciul (nu mai folosisem inainte).


     Voi ati incercat acest model?

10 comentarii:

Foarte interesanta arata. :)
Imi place. :*

Merci :) Se poate si mai bine, dar....data viitoare ;))
Te pup!

Ce manichiura eleganta! Foarte interesanta ideea. Si plus ca ai unghiute potrivite pentru acest model. Pupici.

Daaa, pe atunci aveam unghiutele lungi :* te pup si eu!

Mereu mi-au placut ojele mate-mate de tot! Pur si simplu au aspectul acela pe care il ♥ .
A.L.E

Buna Carla. M-am tot uitat la unghitele tale si sunt absolut fabuloase. Imi plac asa de tareeeeee!!!!!!
Am aruncat o privire peste blogul tau si mi-a placut tot ce am vazut.
Te pup si astept cu drag urmatoarea manichiura.

Multumesc mult :* cum merge scoala?

Multumesc frumos, esti o draguta! Te pup si eu :*

Trimiteți un comentariu