vineri, 26 octombrie 2012

Sun after Storm

     Buna! Asa cum v-am spus ieri, azi va voi arata modelul prin care am incercat sa exprim numele blogului:


      Ei bine...n-a iesit chiar cum imi imaginam, dar e acceptabil (sper).
      Nu m-am putut abtine sa nu fac cateva poze langa paturica mea, de care abia ma despart dimineata:



      Sper sa va placa modelul pentru ca il veti vedea in antetul blogului, asta de indata ce reusesc sa asez cum trebuie pozica! :))
     Astept cu nerabdare parerea voastra, pupici!

20 comentarii:

Sunt foarte dragute,parca te vad la meteo cu unghiutele astea! :) Imi plac foarte mult.Si daca vrei un sfat pt unghia rupta,uita-te la postarea cealalta legata de aceasta manichiura,ti-am dat o solutie :* Weekend placut! Mai ales mie ( :)) ) ... ma duc la o petrecere cu tema Halloween. Voi,intre colegi,nu faceti?
A.L.E

Imi place. Chiar ai reusit sa surprinzi numele blogului tau. Felicitari. :):*

Multumesc >:D< week-end placut si tie si...distractie placuta :* dar sa stii ca n-am uitat ca tre sa-mi arati unghiutele :)) :P

Multumesc :* week-end placut!

Din pacate,n-am reusit sa fac niciuna.Miercuri am avut o groaza de teme,joi am ajuns la 3 acasa...ca diriginta ne-a tinut de la ora 2 pt o mare prostie...auzise ca vrem sa venim la scoala costumati (o gasca de 5 fete) si a inceput sa ne zica cat de necredincioasa e sarbatoarea...in fine...
Ideea e ca nu mai am timp deloc...azi ne-a dat sa citim 22 de carti pana in decembrie...la voi cum e?
A.L.E

yeee!! Norisori!!
Imi place mult modelul si da explica perfect numele blogului :D

Foarte frumoase si reprezinta perfect blogul tau! :*

Merci >:D< ma bucur ca-ti place :* te pup

Multumesc :* chiar m-am gandit mult la modelul asta si mi s-a parut potrivit pentru numele blogului :)

Se pare ca timpul nu ne lasa niciodata sa facem tot ce ne dorim :( Huh...22 de carti? Cum asa?

foarte dragute! esti o artista! pupp

ai si reusit felicitari frumoase unghiute :)

Stii tu cum sunt profesorii. ;) Din toate cele 22 de carti,am citit 3...si acusica vine decembrie...n-am timp nici sa citesc,ca-mi termin temele la 9 seara. x_x
A.L.E

Dar ce fel de carti sunt? Romane? Sau ceva mai subtirele?

Hehe, nici chiar asa :)) dar multumesc, esti o scumpa, toate sunteti niste scumpe si numai comentarii frumoase imi lasati, te pup!

Daaa, mi-a iesit ceva, ceva :* Multumesc!

Auciii,nu te ai chinuit sa fac conturul la soare??? Felicitari:*

Pai cele mai multe sunt romane...
A.L.E

Foarte aiurea, e enorm de mult :(

Trimiteți un comentariu