sâmbătă, 6 octombrie 2012

Haul + anunt

      Buna! Ma gandeam sa fac si postari in care sa va arat ce mi-am cumparat in ultima vreme, urmand ca apoi sa fac review-uri. Dar inainte de asta, tin neaparat sa va arat o melodie care imi place tare mult (Ami - Trumpet Lights):


      Buuun, acum sa va arat ce mi-am luat de luna trecuta pana acum:

          
     La fiecare produs va voi lasa o mica descriere care poate fi gasita pe ambalaj. Deci sa o luam de la stanga la dreapta:
  1. Gel dupa depilare Farmec (dupa depilare are actiune calmanta, racoritoare si se recomanda pentru inhibarea cresterii parului)
  2. Sampon pentru volum Elseve Volum Colagen - L'Oreal Paris (ofera parului volum, forta si densitate din interiorul firului de par; sustine firul de par de la radacina pentru un rezultat "Anti-Plat")
  3. Sampon Anticadere Gerovital Plant (opreste caderea excesiva, fortifica radacina, activeaza cresterea parului)
  4. BB Cream Garnier (din pacate nu am pastrat ambalajul)
  5. Crema pentru pete, pistrui si albirea tenului Farmec (decoloreaza petele existente, previne aparitia petelor noi si amelioreaza aspectul tenului, redandu-i luminozitatea si stralucirea)
  6. Gel exfoliant zilnic Elmiplant (curata eficient pielea la suprafata, indepartant eficient celulele moarte, sebumul si impuritatile care astupa porii; elimina punctele negre)
  7. Deodorant Anti-Perspirant Nivea pearl & beauty (ofera 48h protectie de incredere impotriva transpiratiei si mentine pielea subratelor frumoasa si uscata)
 8. Lac de unghii Orkide (am folosit-o la acest model)
 9. Lac Orkide Nail Care (lac pentru intarirea unghiilor si prevenirea exfolierii acestora)

     Inchei postarea cu un mic anunt: saptamana care urmeaza vreau sa le dau putina "libertate" unghiilor, adica fara oja deoarece vreau sa folosesc tratamentul pentru unghii de la Farmec (doua din unghiute deja au inceput sa se rupa). Dar ideea e ca voi face niste mici tutoriale pe o singura unghie, deci nu voi lipsi de pe blog.
    Sa aveti parte de un week-end frumos si nu uitati ca va astept cu nerabdare parerile!
    Va pup!

6 comentarii:

sa folosesti cu placere toate produsele, si eu chiar astept parerea despre gerovital. Ma batea gandul sa il incerc si eu.

Merci :* O sa incerc sa fac un review cat mai curand, il folosesc de 3-4 saptamani.

Eu as vrea parerea ta despre crema pentru pete si pistrui de la Farmec, as vrea sa o incerc, dar sa stiu si alte pareri inainte :D

O folosesc de abia 3 zile, pe tub zice ca se foloseste in cure de minimum 6 saptamani, deci mai dureaza pana aflu daca "functioneaza" :)

crema pete si pistrui?? serios? :)
sunt curioasa:)

Daaa, e super! Pe mine m-a ajutat mult cu pistruii :)

Trimiteți un comentariu